Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bilalarm

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Bilalarm

    Hvilken Alarm har dere til bilen deres?
    Vurderer å kjøpe noe annet enn den originale jeg har nå.
    Musikk uten bass er som jenter uten Pupper.

  • #2
    Ingen som har alarm her??
    Musikk uten bass er som jenter uten Pupper.

    Comment


    • #3
      Hvis du vil ha mindre egenandel i tilfelle tyveri må du vel ha FG-godkjent, og da blir det vel Defa..

      Hvis ikke du får noen til å FG-godkjenne en annen alarm da.. det skal jeg men veit ikke helt hvilken jeg skal kjøpe enda.

      Comment


      • #4
        Originally posted by Pappa View Post
        Hvis du vil ha mindre egenandel i tilfelle tyveri må du vel ha FG-godkjent, og da blir det vel Defa..

        Hvis ikke du får noen til å FG-godkjenne en annen alarm da.. det skal jeg men veit ikke helt hvilken jeg skal kjøpe enda.
        hva syns du man trenger da?
        Musikk uten bass er som jenter uten Pupper.

        Comment


        • #5
          Tja.. kjøper bare noe drit på eBay tenker jeg. Fatter er autorisert til å godkjenne systemet uansett.

          Kjøper mest for fjernstyrt sentrallås sin del da dørlåsene mine begynner å bli litt sketchy.


          Tror jeg driter i glassbrudd osv, feller heller bare inn en bevegelsesdetektor diskré i taket e.l, billig og enkelt, og så godt som failsafe.

          Comment


          • #6
            Originally posted by Pappa View Post
            Tja.. kjøper bare noe drit på eBay tenker jeg. Fatter er autorisert til å godkjenne systemet uansett.

            Kjøper mest for fjernstyrt sentrallås sin del da dørlåsene mine begynner å bli litt sketchy.


            Tror jeg driter i glassbrudd osv, feller heller bare inn en bevegelsesdetektor diskré i taket e.l, billig og enkelt, og så godt som failsafe.
            hehe. har tenkt litt på topp modellen til defa jeg da, men vet ikke om det er noen bedre og rimligere. hehe
            Musikk uten bass er som jenter uten Pupper.

            Comment


            • #7
              Defa funker nok gull.. men det er ekstremt dyrt. Kan jo se på det som en investering da.. veit ikke hvor mye den koster jeg men. Hadde nok bare kjøpt noe basic greier selv, standard defa e.l. med fjernlås, koster vel 4-5k elns.

              Comment


              • #8
                http://fg.fnh.no/Views2.aspx?m=193

                Hvis det er denne hersens FG-godkjenningen man er ute etter anser jeg det p.t. som en svært dårlig investering å handle Defa.. Som dere ser hos FG så går godkjenningen ut 31.12.08. – Med mindre Defa slenger enda mer penger på bordet for å få være "FG-godkjent" da...
                [SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]

                Comment


                • #9
                  Godkjenningene går ut hvert år da.. Så man må nok regne med at de er godkjent neste år også

                  Comment


                  • #10
                    hvis ikke jeg husker helt feil så er det ett helvte og få fg godkjent en alarm, så det er derfor det er så få som er det. i norge så er vel også cobra godkjent, men pga dårlig kvalitet så er det ikke så mange som driver med det merket. Jeg har tenkt til å investere i defa med jekkesensor og det blir ca 5500 ink montering

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by AndreasLie View Post
                      hvis ikke jeg husker helt feil så er det ett helvte og få fg godkjent en alarm, så det er derfor det er så få som er det. i norge så er vel også cobra godkjent, men pga dårlig kvalitet så er det ikke så mange som driver med det merket. Jeg har tenkt til å investere i defa med jekkesensor og det blir ca 5500 ink montering
                      det er den jeg har lyst på å det. hehe.
                      men har dere hørt om noe som heter Bullguard?

                      egentlig så driter jeg i om den er godkjent. bilen har jo allerede en alarm som er godkjent hos forsikringselskap. jeg vil bare ha en ny en som beskytter anlegg og bil litt bedre jeg.
                      Last edited by Paulsberg; 11-07-2008, 11:04.
                      Musikk uten bass er som jenter uten Pupper.

                      Comment

                      Working...
                      X