Announcement

Collapse
No announcement yet.

Gatebilfestivalen 2008 - 9.August - Surnadal

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Kan fort ende opp med pokal da......

    Long Distance!!

    Comment


    • #32
      Jeg håper så mange som mulig kommer!! det blir en kjempe helg.... og siden jeg bor nærme skei, så får jeg vel stille opp å ha fest også

      Comment


      • #33
        Ketil : kan du ikke fortelle litt om hva som skal fåregå på hotellet om kvelden så jeg får hiva ut litt info på mange forum rundt om.

        Comment


        • #34
          Ser jaggu frem til dette Blir en bra tur ser det ut til!
          Mvh Tony
          - The only road to take is perfection itself

          Comment


          • #35
            Hadde tenkt å komme nedover, men ser at på yr.no at det er meldt kraftig regn på lørdag. http://www.yr.no/sted/Norge/Møre_og_...idsvarsel.html

            Frister ikke så mye å kjøre totalt 160-170 mil for å stå ute en dag i regn... har nok av det her hjemme
            Mvh Morten
            - Subaru Impreza '10 -Prosjekttråd
            Lyd på Hjul - Focal, Alpine F#1, TSW, H&R, Dynamat
            Bad Sound Kills Good Music!

            Comment


            • #36
              Originally posted by Morty00 View Post
              Hadde tenkt å komme nedover, men ser at på yr.no at det er meldt kraftig regn på lørdag. http://www.yr.no/sted/Norge/Møre_og_...idsvarsel.html

              Frister ikke så mye å kjøre totalt 160-170 mil for å stå ute en dag i regn... har nok av det her hjemme
              Pffft... pingle Hender jeg kjører de distansene bare for å kjøre meg en tur jo
              Mvh Tony
              - The only road to take is perfection itself

              Comment


              • #37
                Originally posted by Morty00 View Post
                Hadde tenkt å komme nedover, men ser at på yr.no at det er meldt kraftig regn på lørdag. http://www.yr.no/sted/Norge/Møre_og_...idsvarsel.html

                Frister ikke så mye å kjøre totalt 160-170 mil for å stå ute en dag i regn... har nok av det her hjemme
                Bare å skru på godmusikken og gi clutch det
                Erik Andre og jeg kjørte jo bare 260mil på en helg, da vi var hos dere i Bodø på konk..
                [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
                [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
                [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

                Comment


                • #38
                  Originally posted by Joakim View Post
                  Bare å skru på godmusikken og gi clutch det
                  Erik Andre og jeg kjørte jo bare 260mil på en helg, da vi var hos dere i Bodø på konk..
                  tenkte kanskje jeg skulle spare meg til Lånke 31 aug. Blir kanskje å komme mellom 3 og 5 biler fra Bodø da.

                  Lyd på Hjul stiller med Bobla og Merc'a (dersom den blir ferdig), så meg og kanskje et par kompisa.

                  Skal prøve å bestemme meg i løpet av mandag/tirsdag
                  Mvh Morten
                  - Subaru Impreza '10 -Prosjekttråd
                  Lyd på Hjul - Focal, Alpine F#1, TSW, H&R, Dynamat
                  Bad Sound Kills Good Music!

                  Comment

                  Working...
                  X