Announcement

Collapse
No announcement yet.

hjelp med rutesenker

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • hjelp med rutesenker

    heisann heisann nettop gått til innkjøp a dekal til frontrutesenker, noen her inne som har montert dette før å muligens kan hjelpe meg med og montere dette ? litt kjedelig vis jeg skulle prøve meg på dette å lage en masse bobler osv :P så veldig snilt om noen her inne kunne hjulpet meg med dette

    takker for svar hilsen bråten
    Team Din Bilstereo
    Steffen Bråten
    www.din-bilstereo.no
    Ground Zero, Helix, Focal, Cadence, c-quence, Dynabel, Seas lotus, saga, Audiopulse

  • #2
    Stikk innom oss i kveld da?
    Mvh Tony Bardalen
    [Installasjon av bilstereo, navigasjon og handsfree]

    Morel - Sinfoni - JL Audio - Resonant Engineering - US Amps - Alpine - Kinetik

    Comment


    • #3
      det kan jeg sikkert vettu tony
      er det noen andre å da hvis dette ikke skulle gå ? ???
      Team Din Bilstereo
      Steffen Bråten
      www.din-bilstereo.no
      Ground Zero, Helix, Focal, Cadence, c-quence, Dynabel, Seas lotus, saga, Audiopulse

      Comment


      • #4
        noen her inne som kan anbefale noen da som kan dette ? evt firmaer eller lignende ?
        Team Din Bilstereo
        Steffen Bråten
        www.din-bilstereo.no
        Ground Zero, Helix, Focal, Cadence, c-quence, Dynabel, Seas lotus, saga, Audiopulse

        Comment


        • #5
          har du ikke vært hos audiocore da? er jo bare å slenge den på ruta me mye såpe..
          www.eirikaspaas.com

          Comment


          • #6
            Originally posted by klovnster View Post
            har du ikke vært hos audiocore da? er jo bare å slenge den på ruta me mye såpe..
            Hehe... det ble prøvd Men limet på dekalen ble ødelagt av en eller annen grunn.
            Mvh Tony Bardalen
            [Installasjon av bilstereo, navigasjon og handsfree]

            Morel - Sinfoni - JL Audio - Resonant Engineering - US Amps - Alpine - Kinetik

            Comment


            • #7
              Antar den skal sitte på utsiden av ruta? Om det er vanlig dekorfilm trenger man ikke noe annet enn to-tre par hender, en boks tålmodighet, en gummiskrape og en tapetkniv. Nærmeste bildekorsjappe bør kunne fikse det på 5 minutter, men de er som regel så bissi at det er lurt å bestille tid på forhånd

              Comment

              Working...
              X