Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hjelp, får ikke sett snutter på internett

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hjelp, får ikke sett snutter på internett

får ikke bilde på videon .. det kommer bare lyd
    her er bilde av åssen det ser ut.

hva gjør jeg nå for å få dette til. noen som kan hjelpe ?
    er sikkert noen andre som kanskje har også opplevd det samme og kan komme med noen tips
    eller et riktig codec pakke som fungerer ordentlig !
    Morel. RE audio. US Amps, Cerwin Vega.

Avinstaller alle codecpacks du har.

Kjør www.cccp-project.net pakken, voila, fixed.
    Mvh
    Rolf Try Nygård

Comment

Problemet med codec pakker er at de ikke virker ordentlig.. CCCP "pakka" er sikkert grei den men det er jo mye enklere å heller installere ffmpeg-tryouts, ac3filter, wmp dvs osv manuelt, og mye enklere å konfigurere forskjellige filtre med avisynth osv manuelt.. men det er vel kanskje bare for oss som bryr oss om bildekvaliteten og som ikke har verdens raskeste maskin (ffmpeg x264 hakker litt i panoreringer i 1080p, coreavc og cyberlink fungerer gull).

Men på websiden du er innpå er det en hjelpefunksjon, der står det at videoene kun fungerer dersom månen i øyeblikket er korrekt plassert til side for venus og at du ikke har høyere magnetisk fluks i stua enn i kjelleren til Arvid Pedersen..

http://www.street-garage.com/index.p...d=75&task=help

Comment

Har du noensinne testa CCCP ?
        Mvh
        Rolf Try Nygård

Comment

Nei.. men jeg trenger liksom ikke hele den skiten der uansett. mpchc + ffmpeg og coreavc evt. powerdvd codecen så er man i mål til å spille av alt..

Comment

haha rått lasta ned www.cccp-project.net pakken og nå får jeg til og med til stor skjerm på youtube vakkert kaller man det når det funker

Pappa:
            er du medlem på sg forumet eller noe sånt siden du viste om dette med link på sia dems ?

Comment

Originally posted by Pappa View Post
              Nei.. men jeg trenger liksom ikke hele den skiten der uansett. mpchc + ffmpeg og coreavc evt. powerdvd codecen så er man i mål til å spille av alt..
              Ikke uttal deg før du har testa det imo.

Det er egen konfig utility for å kunne stille det inn slik som man selv ønsker, og du har codec til det du trenger codec til.
              Du kan også velge hvilke codecs du vil ha.
              Mvh
              Rolf Try Nygård

Comment

Hmm merkelig .. programmet funker men får ikke brukt storskjermen alltid :S hva skjer med det egentlig? blir bare sånn kluss når jeg blåser den opp.. men funker ellers.

meget rart det der

Comment

Working...
                X