Announcement
Collapse
No announcement yet.
for godt til og være sant?
Collapse
X
-
-
-
Det hadde vært morsomt å prøve en slik på Puntoen. Der får man nemlig kjøpt etter sigende seriøst konstruerte induksjonskit med beviselig effekt (altså rullepapirer) for omlag halve prisen, og per idag ville jeg mye heller lagt pengene i et slikt fremfor en slik "12V hårføner". Men så var det jo dette med penger til føneren (induksjonskitet kjøper jeg uansett), rulle og hvorvidt forskjellene vil være store nok til å utelukke variasjoner fra rulla. Hva er omtrentlig nøyaktighet på normale ruller? 5%?
Comment
-
1-3hk er feilmarginen på en rulle Så de som påstår økt effekt fra åpentfilter også kan ta seg en pille
Comment
-
Vel, det samme firmaet skal bygge sugemotor for meg, og det nevnte kitet er en del av pakka. Bilen må sannsynligvis på rulle når jeg skal over for å få montert motoren, så rullepapirer på med og uten induksjonskitet kan sannsynligvis ordnes, så får vi se...
Comment
-
Og i enkelte biler er det bedre og ha org. filter boks med insats filter !
Det er blandt annet anbefalt på bilen min...VW Corrado - Prosjekt bil
Mitsubushi Lancer - Bruksbil
It´s hard to imagine; Picture me rolli´n !
I´m BANKRUPT - A G60 owner
Comment
-
Merket at bilen går dårligere med åpent filter når motoren er god og varm ihvertfall. Men ser bedre ut og høres bedre ut med åpent filter
Comment
Comment