Announcement

Collapse
No announcement yet.

Til dere som driver nettbutikk

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Til dere som driver nettbutikk

Hei jeg driver å skal prøve å få ordnet meg en nettbutikk

Hva bruker dere for å få satt opp nettbutikken?...
    og hvor kjøper dere domene og hotell fra?..

prøvde å fikse meg dette men nettbutikken var ikke kompitabel med domenesentralen jeg skulle bruke så det gikk dårlig...
    Mvh Thomas Holmedal

Vi bruker NetBox.no til hotell og har kjøpt noen domener der. Veldig fornøyd med dem. Billige og svært lite nedetid på serveren.

Ellers kan du ta kontakt med Espen her på forumet, det er han som har laget vår hjemmeside og en rekke andres i vår bransje.
    Mvh
    Pål Andréas Bryng
    Bilstereosenteret.no
    Vi forhandler bl.a.:
    Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
    Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX

Følg oss på Facebook
    Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

Comment

Har ingen gode tips på nettbutikk..

MEN kan på det varmeste anbefale Webhuset som leverandør av domener, webhotell og parkering! Utrolig proffe folk, super service, og fine priser. Serverne dems har vært nede én gang siden de startet, om jeg ikke husker feil. I alle fall bare en gang i løpet av de fem årene jeg har vært kunde der. Og den ene gangen var det ikke feil hos dem, men selve internettlinja inn til Bergen. Hehe.. Hele Bergen var uten internettforbindelse da, men alt var oppe og gikk hos Webhuset.. Funny bunny.. Kan liksom ikke skylde det på dem..
      [SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]

Comment

takker for svar... men kommer ikke langt når jeg ikke vet hva dere bruker som hjemmeside... jeg må vite om det er kompitabelt med leverandøren av domene
        Mvh Thomas Holmedal

Comment

kan det være det som står nederst på siden til Installbay? Xpdream?? ( hakke peiling, men kunne se sånn ut )

Comment

Tja.. Er vel XP Dream som er webmaster i hvertfall, derfor også sansynlig at det er de som er tilbyder.

Hvorvidt ting er kompatible er det jo egentlig bare snakk om seriøsisteten / valg av produkt du handler deg...

Jeg regner med at det eneste som trengs er litt PHP og MySQL for å få nettbutikken opp å gå, evt. noen sikkerhetstiltak ifm betaling, og velger du en seriøs aktør er dette null problem. Dog skal det være sagt at leverandøren av domenet har lite å gjøre med om "nettbutikken er kompatibel med domenet" - ettersom det i så tilfelle vil være snakk om hvorvidt webhotellet er kompatibelt med nettbutikk-systemet..

Comment

Nå driver ikke jeg nettbutikk selv, men har et par venner som har drevet på hobbybasis tidligere (riktignok ikke bilstereo da). De brukte Digistore (http://www.digistore.co.nz/), og var ganske fornøyde egentlig.Det eneste du trenger da er et webhotell med SQL database og PHP støtte (mener de fleste har det).
              Men du får ta en titt på linken, og se om det er det du tenkte på

Gratis er det også!

Comment

Nice! Gratis Open Source nettbutikk...!? Stilig..!

Comment

Det er viktig å sjekke at den platformen du velger finnes på Norsk og at det finnes moduler for kreditt- og debitkort betaling. Nettbutikk uten kortbetaling er som ei hore uten f....

BTW: Vi bruker OsCommers og det er ikke mange 50-ørene i året det kosterfor lilisens
                  Mvh
                  Pål Andréas Bryng
                  Bilstereosenteret.no
                  Vi forhandler bl.a.:

Følg oss på Facebook

Comment

så hvis dere skal legge inn ting på nettbutikken så logger dere på OsCommers liksom?

å du thomas logger på xp dream?....

er det noen som har lyst til å hjelpe meg med dette på msn eller noe?
                    Mvh Thomas Holmedal

Comment

Forhandlere som selger våre produkter og bruker oscommers kan få hele databasen med alle produkter og priser ferdig lagt inn
                      Mvh
                      Pål Andréas Bryng
                      Bilstereosenteret.no
                      Vi forhandler bl.a.:

Følg oss på Facebook

Comment

stilig.... trur jeg går for den jeg da ^^
                        Mvh Thomas Holmedal

Comment

Huh? Jeg har'kke noen nettbutikk.. Refererte bare til hva som stod på installbay.no jeg

Comment

Vi bruker hvertfall NetBox og OsCommers. Dette sammen med betalingstjeneste fra Teller, Dibs og Cardia. Teller har rettighetene til Visa, Dibs har noe med sikkerheten å gjøre og Teller tar seg av selve transaksjonene. Om ikke jeg husker feil.
                            Mvh
                            Pål Andréas Bryng
                            Bilstereosenteret.no
                            Vi forhandler bl.a.:

Følg oss på Facebook

Comment

Oscommerce er gratis, og det finnes en annen sak som ligner fælt på oscommerce også. Den heter zen cart, oscommerce er visst en avart av denne...
                              Last edited by r3mark; 30-08-2008, 02:09.
                              Roar Sørlie
                              Tlf 90127075
                              Strandgata 26; mitt andre hjem :P

Comment

Working...
                              X