tenkte det samme i går. Om de bygger garasje for og "bo" i, for og slippe kjerringa liksom. hehe
Kom over en bra en til.. ideen er vel sånn ca det her: kjøp ei tomt, grav hull og bygg 6 garasje plasser i sokkeletasjen for og så sette et bolighus til utleie på toppen
hvis det er den samme som jeg leste så var den syyyk!!
jeg måtte stå opp midt på natta og tegne noen tegninger her jeg.... så nå har jeg planene klare hehe.
var bare dette med penga da... sånne prosjekter koster gjerne noen kr... og da må jeg jo selge Hummer`n, Porscha, Corvette`n og MG`ene...(lissom...)
Helt syke tilstander når det gjelder sånt bil og garasjer over dammen altså, hadde aldri trengt noe hus eller kone, om en hadde hatt sånne "garasjer" Rett og slett sinnsykt, sikkert browsa det forumet der i 10 timer siden jeg fant tråden.. Oppheng
Fikk litt inspirasjon når jeg kikka på dobbelgarasjetråden, kanskje på tide å shine opp den 7 år gamle garasjen med litt maling og nytt gult.. og en bar, og en tv og en seng ^^
Den bunkergarasjen var jo noe av det sykeste..
Han skrev at treningsstudioet ble noe forsinket da han brukte noe av "gjøre ferdig garasje" pengene til å kjøpe seg en nytt leketøy"
Det leketøyet var ikke mindre enn en 2000 360 Ferrari Modena
Comment