Announcement

Collapse
No announcement yet.

hvor kjøpe mdf plater med kapp

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• hvor kjøpe mdf plater med kapp

Hvor kan jeg kjøpe mdf plater i akershus / Oslo der dem kapper for deg?
    vet om H.C thauglands trælastforretning. men de har stengt på lørdager. er det noen flere steder de har ?
    veldig fornøyd med thauglands forresten.
    Morel. RE audio. US Amps, Cerwin Vega.

Alle sånne byggevarebutikker gjør det for deg, hvis jeg ikke tar helt feil. sånn som maxbo osv.

Comment

Ja. Som Aashome sier. De aller fleste gjør det du ber om. (Noen steder tar tilegg for dette men) maxbo og byggern f.eks.
      VW Corrado - Prosjekt bil
      Mitsubushi Lancer - Bruksbil
      It´s hard to imagine; Picture me rolli´n !
      I´m BANKRUPT - A G60 owner

Comment

Byggmaker fungerer ikke var på 4 forskjellige byggmakere i akershus og ingen ville hjelpe meg pluss at dem ikke hadde kapp eller mdf. utrolig dårlig spør du meg..

noen av disse butikkene som har åpent til lenger enn 16.00 i hverdagene ? eller åpent på lørdager?

pleier som regel å dra til H.C Thauglands trælastforretning i oslo ved sinsen men de har bare lang åpent på torsdager og stengt på lørdager.

Comment

Sier du det ? Utrolig dårlig service..
          Byggmaker i Maura har vel åpent på lørdager mener jeg og hukse. Dette kan helt sikkert sjekkes opp ved hjemmesiden deres. (Om de skulle ha)
          VW Corrado - Prosjekt bil
          Mitsubushi Lancer - Bruksbil
          It´s hard to imagine; Picture me rolli´n !
          I´m BANKRUPT - A G60 owner

Comment

ja etter dårlig erfaring med byggmaker så vill jeg si at det ikke er noe sted for bilstereo folket å dra for å kjøpe plater.
            Dra heller til H.C Thauglands trælastforretning i oslo der vill dem hjelpe deg selv om dem stenger saga klokka halv 4 på torsdag. Men om du spør pent så kommer det en kar og hjelper deg.

Comment

Kanskje litt seint, men Maxbo på Bryn (Ole Deviksvei) og Maxbo på Alnabru kapper mdf på lørdager.
              Mathias.... Soundman is alive
              Acting normal for some time, but it was so booooring, i went back to be myself.
              Gammel 124-drosje,Clarion ADCS-1, McIntosh amp(s), JBL GTi 408 og 600, og 2 GTi 1200. Loud & clear

Comment

Working...
              X