Announcement

Collapse
No announcement yet.

Latterlig høyt bensinforbruk?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    AC ja... eh blir sikkert varmere å LOL
    Reinhardt

    Comment


    • #17
      Originally posted by neptyr View Post
      Peugeot 106 1,4 <3

      Fyller 35liter og kjører ca 60mil med _køkjøring_!


      Syntes min bil er snill (forbruk kontra effekt) jeg med 0,85 ca på mila. Men med litt små jaging innimellom, kan det fort og ganske uanstrengt passere 1,1 på mila. hehe.
      sound.vision.soul

      Type R

      Comment


      • #18
        hei sjekk pluger og filtere skakke klage over 1.35 el no.... lever med 2.1 2.5 på mila i gammal 2.8 scorpio men hakke råd og bytte så får skru så lenge driten holder...

        Comment


        • #19
          2.5 på milen? Det går jo ikke an
          98' Audi A4
          Alpine 9887R/ Fusion Jonah Lomu 5.25" fjl525 / Genesis Profile Four / DynaBel BF4501 / 2x Image Dynamics V3 D2

          Comment


          • #20
            Originally posted by jAn_M View Post
            hei sjekk pluger og filtere skakke klage over 1.35 el no.... lever med 2.1 2.5 på mila i gammal 2.8 scorpio men hakke råd og bytte så får skru så lenge driten holder...
            Da er det noe alvorlig galt. hadde en scorpio med 2.9l og den lå på 0,8l på langkjøring med FULL bil... ca literen i byen. og jeg er ikke helt snill med gassen
            Alpine, Digital Designs, Audio-System, Connection, Odyssey, Hertz, Fusion, dynabel, soundstream, Dls, Kenwood, Genesis, Seas, Supra kabler, Optima
            Prosjekttråd: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1840

            Comment


            • #21
              er innsprøytning på 2.8l i scorpio ja
              Alpine, Digital Designs, Audio-System, Connection, Odyssey, Hertz, Fusion, dynabel, soundstream, Dls, Kenwood, Genesis, Seas, Supra kabler, Optima
              Prosjekttråd: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1840

              Comment

              Working...
              X