stusset godt da jeg skulle betale på bensin stasjonen, og det ikke var dekning...
Fikk lønn fredag, og det er nok til noen "tanker" for å si det slik..
Kona hadde heldigvis med kort og kontanter selv så fikk gjort opp..
Så ringte de fra Tag systems, Visa kortet mitt er blitt brukt i Budapest nå i natt visst.. De tagget det da alt av kroner va tatt ut i forskjellige minibanker, og la sammen 2 og 2 når jeg prøvde å betale bensin hjemme i norge med samme kort..
Alle regninger og transaksjoner er stoppet, kort sperret og det tar 1-2 uker før jeg får nytt kort, sammen med et "reklamasjons" skjema mot Visa..
Satan, God jævla jul folkens :/
De mente kortet måtte være kopiert,men bruker konsekvent kun kortet i butikk, nettop pga mye skannere på minibankene senere tid..
Virker som om de har funnet ny metode da.. FØKK!!
Fikk lønn fredag, og det er nok til noen "tanker" for å si det slik..
Kona hadde heldigvis med kort og kontanter selv så fikk gjort opp..
Så ringte de fra Tag systems, Visa kortet mitt er blitt brukt i Budapest nå i natt visst.. De tagget det da alt av kroner va tatt ut i forskjellige minibanker, og la sammen 2 og 2 når jeg prøvde å betale bensin hjemme i norge med samme kort..
Alle regninger og transaksjoner er stoppet, kort sperret og det tar 1-2 uker før jeg får nytt kort, sammen med et "reklamasjons" skjema mot Visa..
Satan, God jævla jul folkens :/
De mente kortet måtte være kopiert,men bruker konsekvent kun kortet i butikk, nettop pga mye skannere på minibankene senere tid..
Virker som om de har funnet ny metode da.. FØKK!!
Comment