Announcement

Collapse
No announcement yet.

For Film frelste.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Er det noen som er teknisk gode på tv ?
    Jeg ser SJELDENT på tv. Typ et par ganger i måneden.. Skulle titte på tv nå for og switche litt (kjeder ræææva ta meg nå) men what the hell.. Ingen adgang står det !
    Beklager OT. Send gjerne PM om noen vet hva feilen er. (Så tråden blir mer ryddig)
    VW Corrado - Prosjekt bil
    Mitsubushi Lancer - Bruksbil
    It´s hard to imagine; Picture me rolli´n !
    I´m BANKRUPT - A G60 owner

    Comment


    • #32
      Originally posted by Oekern View Post
      Er det noen som er teknisk gode på tv ?
      Jeg ser SJELDENT på tv. Typ et par ganger i måneden.. Skulle titte på tv nå for og switche litt (kjeder ræææva ta meg nå) men what the hell.. Ingen adgang står det !
      Beklager OT. Send gjerne PM om noen vet hva feilen er. (Så tråden blir mer ryddig)
      De har slått av det vanlige nettet og aktivert bakkenettet?
      Mvh
      Rolf Try Nygård

      Comment


      • #33
        Originally posted by InstallBay Tønsberg View Post
        Vil nok ikke si at two and a half men er i samme klasse som Kongen av Queens. Doug eier
        Det har du helt rett i, Doug eier, men blir så grenseløst banket av Charlie Sheen i Two and a half men!
        Mvh
        Rolf Try Nygård

        Comment


        • #34
          Originally posted by neptyr View Post
          Det har du helt rett i, Doug eier, men blir så grenseløst banket av Charlie Sheen i Two and a half men!
          Synd og si det, men det er jeg helt enig i! Jake er ikke like kul nå lenger som han var som kid syns jeg

          Comment


          • #35
            Hehe, nei.. Men det gjelder vel oss alle..? Hvem var ikke kulere i gamledager?
            [SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]

            Comment


            • #36
              Originally posted by neptyr View Post
              De har slått av det vanlige nettet og aktivert bakkenettet?
              Hehe, har fått med meg den endringa.. Men det ordna seg. Den funka igjen idag ;D
              VW Corrado - Prosjekt bil
              Mitsubushi Lancer - Bruksbil
              It´s hard to imagine; Picture me rolli´n !
              I´m BANKRUPT - A G60 owner

              Comment


              • #37
                Originally posted by thomasekeli View Post
                Hehe, nei.. Men det gjelder vel oss alle..? Hvem var ikke kulere i gamledager?
                hehe... det er vel sant

                Comment


                • #38
                  Originally posted by Henning- View Post
                  Synd og si det, men det er jeg helt enig i! Jake er ikke like kul nå lenger som han var som kid syns jeg
                  Syns Jake er fetere nå jeg egentlig, litt mer "voksen" humor over det.
                  Mvh
                  Rolf Try Nygård

                  Comment


                  • #39
                    two and a half men er det beste som går på tv for dagen synes jeg.artig humor,og masse damer

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by neptyr View Post
                      Syns Jake er fetere nå jeg egentlig, litt mer "voksen" humor over det.
                      Hehe. joda, mange gode poeng, ellers så hadde jeg ikke giddet å sett så mye på det

                      Syns det bare var så jævlig bra når han var en 10-11 år, og hadde careface støtt og kom med så mye bra kommentarer! ble så mye artige situasjoner da

                      Comment


                      • #41
                        two and a half men er døds konge. har aldri sett det før men "lasta" noen episoder å var jo døds fett. 10? hos meg vertfall
                        MTX Stinger Alpine

                        MTX VW Golf 3 1998 STV.

                        Comment

                        Working...
                        X