Må nesten fortelle hele historien her..
Kjøpte en focus (som da var 2 år gammel) for 1,5 år siden som hadde rullet 36 000km for snaue 300 000,- hos Ford her i byen.
Etter en liten stund så lakk det inn litt vann i taket, som viste seg å være en løs takantenne, dette fikset de raskt, garantisak ikke noe å tenke på..
Så plutselig startet bakluka å åpne seg når vi kjørte, noe som viste seg å være en feil på håndtaket på bakluka, som er elektronisk. Ble fikset på garanti.
Så kom 60 000km servicen, hvor de fikset både ett og annet, og displayet (EATC'en) til AC'en på passasjersiden hadde luftbobler, dette prøvde de å fakturere meg siden garantitiden var gått ut, da jeg konfronterte de med at dette var en reklamasjonssak så ble denne summen slettet fra fakturaen.
Så alt i alt kom det på 5500kr.
Så her i forrige uke var det vel så hadde jeg den inne på 80 000km servicen (som koster 1990,-) hvor EATC displayet IGJEN hadde luftbobler, hvor de IGJEN prøvde å fakturere meg for det når jeg sa ved innlevering at det var garanti/reklamasjon.
På toppen av dette byttet de en hel masse ting jeg ikke hadde bedt om, som de tok seg greit betalt for.
Når jeg da henta bilen på kvelden kjørte jeg ca 2km før begge bakdekka nesten ramlet av, etter at de bare hadde entret mutterene på begge bakdekkene, så kunne skru to turns så kom de av.
Fakturaen i posten lød på 9500,- hvor EATC saken var med til ca 600kr, reiste tilbake og fortalte hva som hadde skjedd dagen før og at jeg nå var svært lite fornøyd og sa de fikk gjøre noe med den fakturaen, siden jeg nå måtte ta fri fra jobb for 2.gang pga feil de har gjort.
Joda de var veldig ydmyke og skulle ordne det. Ny faktura kom i går på 8900,- med forfall 6.desember..
Hva synes dere om sånt a?
Kjøpte en focus (som da var 2 år gammel) for 1,5 år siden som hadde rullet 36 000km for snaue 300 000,- hos Ford her i byen.
Etter en liten stund så lakk det inn litt vann i taket, som viste seg å være en løs takantenne, dette fikset de raskt, garantisak ikke noe å tenke på..
Så plutselig startet bakluka å åpne seg når vi kjørte, noe som viste seg å være en feil på håndtaket på bakluka, som er elektronisk. Ble fikset på garanti.
Så kom 60 000km servicen, hvor de fikset både ett og annet, og displayet (EATC'en) til AC'en på passasjersiden hadde luftbobler, dette prøvde de å fakturere meg siden garantitiden var gått ut, da jeg konfronterte de med at dette var en reklamasjonssak så ble denne summen slettet fra fakturaen.
Så alt i alt kom det på 5500kr.
Så her i forrige uke var det vel så hadde jeg den inne på 80 000km servicen (som koster 1990,-) hvor EATC displayet IGJEN hadde luftbobler, hvor de IGJEN prøvde å fakturere meg for det når jeg sa ved innlevering at det var garanti/reklamasjon.
På toppen av dette byttet de en hel masse ting jeg ikke hadde bedt om, som de tok seg greit betalt for.
Når jeg da henta bilen på kvelden kjørte jeg ca 2km før begge bakdekka nesten ramlet av, etter at de bare hadde entret mutterene på begge bakdekkene, så kunne skru to turns så kom de av.
Fakturaen i posten lød på 9500,- hvor EATC saken var med til ca 600kr, reiste tilbake og fortalte hva som hadde skjedd dagen før og at jeg nå var svært lite fornøyd og sa de fikk gjøre noe med den fakturaen, siden jeg nå måtte ta fri fra jobb for 2.gang pga feil de har gjort.
Joda de var veldig ydmyke og skulle ordne det. Ny faktura kom i går på 8900,- med forfall 6.desember..
Hva synes dere om sånt a?
Comment