Originally posted by tomijorg
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Krangletråd om varme forsterkere, og annen usaklighet.
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Originally posted by Terje Lie View PostUnnskyld meg, men har du drevet spyttet på anlegget ditt... hmm..No Windows-crap,just Mac Power
Comment
-
Originally posted by tomijorg View Postden kan ikke bli eldre pga den ikke er blitt brukt hele tiden. haha. mener. jeg kjøper en 1990 bil modell. men bruker den ikke hele tiden så da blir den eldre???
Faen,den er jo 8-9 år gammel..... Tiden flyr....No Windows-crap,just Mac Power
Comment
-
Originally posted by Typhon View Post
Det beste jeg faktisk har hatt til dags dato er 12" sub fra Biltema(HI power serien m gul ring/kant). og det jeg har vært mest misfornøyd med er Alpine v 12 forsterker (MRV 1507 eller no i den duren)No Windows-crap,just Mac Power
Comment
-
Vi diskuterer FORSTERKERE her. Det "vi" reagerte på var ditt utsagn om å varme opp forsterkere, ikke alt annet. Hvorfor da blande inn alt annet?
Og hva av det jeg har sagt gjør at du tror jeg misshandler utstyret mitt? Hold deg litt saklig takk!Mvh Tony
- The only road to take is perfection itself
Comment
-
Originally posted by Typhon View PostVi diskuterer FORSTERKERE her. Det "vi" reagerte på var ditt utsagn om å varme opp forsterkere, ikke alt annet. Hvorfor da blande inn alt annet?
Og hva av det jeg har sagt gjør at du tror jeg misshandler utstyret mitt? Hold deg litt saklig takk!
Hva med Fjernsyn dah?(de har IC ikke sant) Åffår er de utsatt for hyppigere reperasjoner de som skrur av og på TV m Hovedknapp og ikke fra fjernkontroll?No Windows-crap,just Mac Power
Comment
-
Nå må du huske på at det er andre deler i en TV, også i en forsterker, en IC'er hele veien.
Nå er jeg ingen TV-reparatør så det kan jeg ikke si noe på. Har ei heller hørt den påstanden du kommer med der.
Jeg synes du kan komme med en saklig begrunnelse på hva som gjør at en varm forsterker tåler mer "juling" enn en kald en.Mvh Tony
- The only road to take is perfection itself
Comment
-
HALLO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
HAN FYREN HER SKAL KJØPE NOE! HVORFOR F***
Han har sine måter å gjøre ting på. Kan ikek alle respektere dette? sikker på att alle å en vær her inne har sin egen måte å gjøre tingene sine på. men ser ikke att noen kverulerer på det???
HAN HAR SIN MENING. DERE HAR DERES MENING: VOKS OPP FOR F***MTX Stinger Alpine
MTX VW Golf 3 1998 STV.
Comment
-
Jeg spiller også anlegget varmt før jeg spiller høyt, da får spiller, forsterekere og høytalere oppnådd normal temp før det belastes. Har iløpet av årene hatt mye forskjellig, å ingenting har jeg hatt problemer med. Jeg tenker på at ting trekker seg ihop / utvider seg når det er kaldt / varmt og ikke minst låter anleggget både penere å spiller bedre når alt har fått litt temp.1998 Volvo V70
Pioneer, Alpine, Soundstream, Rockford Fosgate, 2x 12"
Comment
Comment