vært der og sendt hjem igjen.. litt synd siden jeg var tenkt å bli der tiden ut..
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Noen som skal inn i til førstegangstjeneste?!
Collapse
X
-
Skulle egentlig inn nå på Mandag, 12.Januar til Madla i sjøforsvaret. Min arbeidsgiver sendte brev om utsettelse, da jeg er under opplæring enda. Jobber på båt, ergo må det klaffe med prøvebygg på båt, da som regel båtbygging ikke er å sy sko etter..
Så fort fagbrevet er bestått drar jeg rett til Nordsjøen eller til Kina på bygging av rigg..Begynner da i nytt firma.VW/Audi ende-tusi-ast!
Comment
-
Originally posted by Tommen View PostSkulle egentlig inn nå på Mandag, 12.Januar til Madla i sjøforsvaret. Min arbeidsgiver sendte brev om utsettelse, da jeg er under opplæring enda. Jobber på båt, ergo må det klaffe med prøvebygg på båt, da som regel båtbygging ikke er å sy sko etter..
Så fort fagbrevet er bestått drar jeg rett til Nordsjøen eller til Kina på bygging av rigg..Begynner da i nytt firma.-89 mercedes 230 turbo(sommer)
-98 opel omega 2.0dti16v(kjerringbil)
-95 volvo 460 2.0 gle(vinter)
-91 chevy starmaster (ferie/fest og raggerbil)
Comment
-
Damn, fikk nettopp innkaldelse til juni!
Any nymoderne dirty triks for å slippe?Alpine - Dynamat - Hertz - Installbay - JL Audio - Monstercables - Stinger
Prosjekt tråd: http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1084
Update 15.05.09. Kenneth Ueland, Rogaland
Comment
-
-
Originally posted by InstallBay View PostDe fleste ser på militæret som bare pes. Men det er få ganger i livet man har så mange ok folk rundt seg og skaffer seg så mange nye vennskap. Jeg syns militæret var kjipt når jeg var der, men ser tilbake på det som en fin tid jeg ikke ville vært forumet. I det glade året 1994
Bare pyser som mudder og dimmer
Hvor var du i det glade året 1994 ?
Var selv på GSV det åretLast edited by STETSOM 7KD; 15-01-2009, 22:10.
Comment
Comment