De gamle trådene er eldst vet du
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Skriv noe da for pokker!
Collapse
X
-
Var sånn det var ja.. hehe[SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
[SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
[SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]
Comment
-
off, sitter nå å lurer på om jeg må begynne selge unna litt:/
etter et besøk hos ddaudio i dag for å hente ny forsterker, så kom jeg til skade for å kjøpe en ny sub i samma slengen:P
blitt dyrt i det siste den stereoen nå:Pmvh Sindre Carlsen
Comment
-
Originally posted by Haakon O View Postfort gjort Hva som er handlet inn nå da?
men blir nok ikke noe bilstereoprosjekt her nei.
klarte å krasje bilen i dag, og kan nå personlig meddele at usikret last baki bilen IKKE er trygt.
ei pakke på 25(?) kilo fra elutstyr bestemte seg for å ta turen inn i seteryggen min
dempematte i stort kvanta er ikke godt i ryggen.mvh Sindre Carlsen
Comment
-
Akkurat sendt kjærringa ut for å tjene litt penger. Sitter her apatisk å ser på dølle åttitalls videoer på VH1. Kanskje man skulle smelle av litt fyrverkeri sånn bare for å skremme naboan litt.Raymond Pedersen
Byggebil er en 97 Subaru Impreza. Alpine,Pioneer og Macrom utstyr under testing.
Tar det som det kommer, og løser det som det går.
Comment
-
Og starten på ny arbeidssyklus er nå igang etter en god ferie. Deilig å komme seg tilbake igjen og inn i litt rutinerTidligere importør for Digital Designs,
overtatt av www.dynaBel.no.
Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!
Comment
Comment