Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hjemme stereo, mye rart

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

bare jeg som kom på og tenke att på andre siden av stikkontakta så sitter ikke den samme kvaliteten av ledning... og som jeg vet så koster den ikke så mye heller
    kanskje bruke en sånn ledning da? haha

Comment

Progress.

Soundgarden svarer ikke, men klubben har sagt seg villig til å låne meg kabel. Så får vi se hva jeg drar med hjem, kan jo bli en spennende test.

Mvh
      HifiNerden
      Som kineserne sier: [I]"Without music, life is a journey through a desert"[/I]

Comment

Detta er så bullshit...
        Som nevnt, hjelper jo faen ikke en dritt at den siste meteren med kabel koster 20 000kr når de første 15-20meterene koster 50kr.

Comment

kanskje stikke innom soundgarden i oslo og spørre litt ang. akkurat det dbcompaniet

Comment

Det blir vel det samme som og bruke 10 meter med lampe ledning mellom forsterker og høytaler, men så skjøter man på en høytaler kabel til 12000 siste metern?

Comment

Klart dere må ha sånn stømkabel. Uten den så blir det som å kjøre Porsche 911 på 125/70-13 dekk på bane vøttø
              Mvh
              Pål Andréas Bryng
              Bilstereosenteret.no
              Vi forhandler bl.a.:
              Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
              Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX

Følg oss på Facebook
              Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

Comment

Enig, høres vanvittig teit ut at kabelen skal ha innvirkning på lyden.
                Men når det er sagt, så har jeg hørt rare ting skje før som jeg ikke klarer å forklare.

Her skal det blindtestes

Comment

Hehe, gleder meg til de (ganske sansynligvis lite overraskende) blindtestene foreligger!
                  [SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]

Comment

Tjohoi. Nå testes det. Så får vi se.

Stay tuned.....

Comment

dette må være humbug.. håpe blindtesten viser 50/50 i resultat.. f*** you 20k kabel xD

Comment

hehe, ja. disse koster henholdsvis bare 3k og 0,7k... og lakrissnøret da - gratis

Comment

stemmer, du fikk bare låne fra hifi-klubben...
                          men moro og se om det faktisk er no forskjell mellom lakris snøre og 3 k strømkabel.. er jo fortsatt myyyyyye penger for en drøy meter med kabel..

Comment

Så en test her på TV før jul hvor de testet HDMI kabel og dro en svett selger fra klubben eller Hifi centeret foran kamera. Har sjelden ledd så mye hvor han først skryter den dyreste kabelen opp i skyene med hvor stor forskjellen er, og deretter ikke kan se forskjellen i en blindtest på en kabel ala biltema og sin egen.. Lurer på om det var på TV2 hjelper deg eller noe.
                            Mvh
                            Lars Engen

Comment

Haha Det skulle jeg likt å ha sett. Kanskje man finner igjen den episoden på tv2`s webtv mon tro?

Comment

Originally posted by Engen Audio View Post
                                Så en test her på TV før jul hvor de testet HDMI kabel og dro en svett selger fra klubben eller Hifi centeret foran kamera. Har sjelden ledd så mye hvor han først skryter den dyreste kabelen opp i skyene med hvor stor forskjellen er, og deretter ikke kan se forskjellen i en blindtest på en kabel ala biltema og sin egen.. Lurer på om det var på TV2 hjelper deg eller noe.
                                Stemmer det, en svær tråd på AV-Forum om dette

jeg lo!
                                Mvh
                                Rolf Try Nygård

Comment

Working...
                                X