Hei jeg er en fyr med ganske bra peil på både lyd og bygging generellt. Jeg har måle utstyr og mye kunnskap å dele med den som måtte være interessert. Det jeg søker med denne tråden er å få kontakt med noen som har en romslig garasje i oslo området. Jeg holde på med et byggeprosjekt i min egen bil nå og skal bygge 6stk 12" seas lotus bak og 1 stk 12" forran samt et front sett. Dette har jeg ikke lyst til å drive med i gata nå som kongvinter er eneveldende i oslo. jeg håper selvsagt på å finne en venn å dele interessen med også. Jeg hjelper gjerne til med garasjeeierens bil om det trengs. Jeg har drevet Ljudiabutikken for noen år siden så det er sikkert mange som vil kjenne meg igjen om noen vanket der for ca 8 år siden. Eller vil jeg si at jeg er både snill og grei og ikke farlig å slippe inn i garasjen. Jeg kan betale for lån av garasje, men egentlig håper jeg på å kunne hjelpe til som kompensasjon for lån av garasje. Mye morsomere å være 2 når man driver med bilstereo.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Oslo folk med garasje finnes dere ?
Collapse
X
-
Takk for det. Jeg tror det blir litt for langt å reise , men hyggelig at du tilbyr deg.
Jeg ser at du har Audison i teksten under navnet ditt. Er det lov å spørre hva du har ? Jeg har selv 3 stk vrx 1.500 og 1 stk 2.150. Jeg er veldig spendt på hvordan dette låter da jeg aldri har hatt Audison før og utstyret ligger på gulvet i stua ,midlertidg koblet på et Apollo batteri. Dersom du eller noen du kjenner har en 2 elller 6 kanals vrx dere ønsker å bytte med en av mine 1.500 så er jeg veldig interessert. (Ikke 2.150. Jeg kan også bytte min 2.150 dersom noen med vrx 6.420 er interessert)
Comment
-
Originally posted by Eirik Aspaas View Postflyttet.. dette er ikke et prosjekt
Skulle vel helst vært flytta til kontakt anonnsenesigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
IceAudio - Bilringen AS - inakustik
Comment
Comment