Hvert enkelt tilfelle er forskjellig. Spørs på hva man skal trekke med og hvordan stolen er. Er vel sånn i lakkeringsbransjen og? Type lakk, hvor mye som må gjøres med bilen, hva slags bil e.t.c.
Mvh Tony - The only road to take is perfection itself
www.jancarfactory.com er vel også et alternativ, om man ikke gjør noe av å vente på at stolene shippes til/fra Litauen. Selv synes jeg man bør støtte opp om småbedriftene om man kan, jeg tror ikke prisforskjellen er direkte enorm.
Jeg kan prøve å lage en How to når jeg skal trekke om baksetene mine. Har ikke gjort noe slikt før, men tenkte at å demontere det orginale trekket og kutte ut nye deler med de gamle som mal, (+ta hensyn til hvor strekkbart tøyet er) så burde det vel gå relativt greit
Thomas: når folk sender ned Lamboer, Alfaer, Porscher og diverse andre klassiske smykker for full restaurering ville jeg ikke vært spesielt bekymra for å shippe ned interiøret til en Honda Civic...
hehe, kjenner til jan gjennom Nissan sporting miljøet, og han ordner alltid bra resultat Holdt på å kjøpe en restaurert Datsun 240z av han for et par år siden
Comment