Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hvordan funker det med årsavgift, om man ofrer bilen sin til bilgudene?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Hm.. Det ekke lett dette her. Er så mange shady annonser på finn at jeg blir gal.. Hvem i all verden er det som skriver som eneste beskrivelse "går bra" når man selger en bil til 100 000.. :|

Jeg er bare redd for at de V6erne til Audi skal spise opp lommeboken min. 1.0 på milen med pen kjøring hører jeg..
    Noen som har en a6 v6er eller 1.8t som kan dele erfaringer her inne?
    Har 406 coupe noe med VAG å gjøre? Da har du inzide information!
    98' Audi A4
    Alpine 9887R/ Fusion Jonah Lomu 5.25" fjl525 / Genesis Profile Four / DynaBel BF4501 / 2x Image Dynamics V3 D2

Comment

Nei, 406 har da ingenting med VAG å gjøre? Men slik jeg forstod deg vurderte du 406 eller A6, og tenkte det var på sin plass med en liten premie om du turte å velge noe litt uvanlig, i motsetning til folk flest.

Bånddiskantene har forresten en veil. utsalgspris på 3590,- svenske penger.
      Last edited by epifant; 22-02-2009, 04:40.

Comment

Jeg leste posten din litt bakvendt!
        Audi har jo dyre deler også... og de koster jo mer. Men 1.8ene går litt vel dårlig syntes jeg... Jeg skal heller maile deg omregistreringsskjemaet om jeg kjøper en!
        98' Audi A4
        Alpine 9887R/ Fusion Jonah Lomu 5.25" fjl525 / Genesis Profile Four / DynaBel BF4501 / 2x Image Dynamics V3 D2

Comment

Om du vil skrote bilen din, ville jeg absolutt lagt deler ut for salg på autodb først. Du kan sikkert få noen lapper for motor og gir, aksler og sånn. Etter det kan du jo taue den til søpla og få dine søte 1500 Da går du hvertfall mer i pluss enn om du bare vraker den
          Tidligere importør for Digital Designs,
          overtatt av www.dynaBel.no.

Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

Comment

Da blir det mest sannsynligvis tur til Sunndalsøra i helgen for å kjøpe meg en 406! Ingen Coupé da.. Hehe. Blir nok stasjonsvogn, gitt.
            98' Audi A4

Comment

Nå skal jeg ikke starte en evig diskusjon om hva som er bra eller ikke, men jeg ville valgt audien.
              Franske biler er usedvanlig gode og eksepsjonelle når det kommer til sikkerhet og de er veldig gode og kjøre !
              Men spørs om du ikke får en mer morsom og langvarig opplevelse med audin.
              Og nei, 1,8T motorene til audi ekke slappe i fisken (Om man bytter chip), men klart. A6 er jo en mye større og tyngre bil en A4 (sedan) som jeg selv har prøvd med 1,8T motoren (chippa)
              VW Corrado - Prosjekt bil
              Mitsubushi Lancer - Bruksbil
              It´s hard to imagine; Picture me rolli´n !
              I´m BANKRUPT - A G60 owner

Comment

For all del, kom med det!
                Jeg er overbevist om at Audien sikkert er mer enn dobbelt så gøy å kjøre, og den er jo myemer artig. Den kommer sikkert til å gå litt lengre også.
                Men jeg må jo ut med 90 000 for en okay A6 som ikke er laget i steinalderen. Nå slapp jeg faktisk unna med 27 200 for en 406 1.8 stv fra 99, i veldig god stand. Hadde de to vært likestilt hadde nok utfallet blitt noe annet..
                Sikkerhet er så som så, men de er iallefall behagelige å kjøre.. Målet mitt er mest å ha en bil som er behagelig, bruker lite på milen, og som jeg slipper å gjøre spesielt mye utlegg på.
                Så får den neste heller bli noe litt mer funky!
                98' Audi A4

Comment

Det å bytte chip på en 1.8T gir ett litt mer optimalt map, og en del mer trykk på turboen om jeg ikke tar helt feil..

Så det å kjøpe en audi som har gått 100k , også begynne å øke trykket, da ville jeg forventa turbobytte etterhvert..
                  Mvh
                  Rolf Try Nygård

Comment

Gratulerer med en god bil!

Vær flink med oljeskift så varer den tralla der evig
                    Mvh Tony
                    - The only road to take is perfection itself

Comment

Working...
                    X