Potten min har fått en del kulehull ila. vinteren, men jeg er litt lite keen på å bytte den. De er ikke i hjørner eller sveiser, så jeg tenkte jeg kunne få til å tette dem på et vis. Noen som vet om noe bra middel? Er vel en 5-6 små hull bak på potten.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Velegnet stoff for tetting av potte?
Collapse
X
-
Prøvde en gang sånn eksosteip fra biltema som visstnok skal herde med varmen. Funket den første mila. Da tenkte jeg det var blitt varmt nok til å ha herdet det greit. La pedalen i bånn og hørte bare et PLØHhhhh etterfulgt av "fiiiiiiiiisssssss"
Kjøp heller nye komponenter enn å teipe med eksosteipTidligere importør for Digital Designs,
overtatt av www.dynaBel.no.
Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!
Comment
-
Problemstillingen min her er at jeg har en så jalla bil at jeg er lei av å gjøre noen utlegg i det hele tatt på den. Dess mer jeg bruker på den, dess mindre har jeg til ny bil!
Ekke mye jeg har kommet over som ikke har kunnet blitt reparert av
Strips
Duct tape
Lastestropper
Loddebolt
Ståltråd
Håper dette ikke er et unntak!98' Audi A4
Alpine 9887R/ Fusion Jonah Lomu 5.25" fjl525 / Genesis Profile Four / DynaBel BF4501 / 2x Image Dynamics V3 D2
Comment
-
Ta og sveis hullene. Evnt. se om du finner pop nagler som er store nok
Er sikkert en far til noen av kompisene dine som har sveisa før/har utstyr til det
Du behøver ikke sveise engang. Ta et stykke aliminium og lodd det fast !
Tror du får lodde tinn som er beregnet for aliminum ?VW Corrado - Prosjekt bil
Mitsubushi Lancer - Bruksbil
It´s hard to imagine; Picture me rolli´n !
I´m BANKRUPT - A G60 owner
Comment
-
Originally posted by Oekern View PostTa og sveis hullene. Evnt. se om du finner pop nagler som er store nok
Er sikkert en far til noen av kompisene dine som har sveisa før/har utstyr til det
Du behøver ikke sveise engang. Ta et stykke aliminium og lodd det fast !
Tror du får lodde tinn som er beregnet for aliminum ?
Du kan jo prøve sånn tettepasta, dette fungerte for å få en 87 saab 9000 imellom EU iallefall.
Comment
-
Kjøpte litt pastaguffe i dag.
Bilen skal kanskje "avhendes" neste uke eller noe i den duren.. Blir ny bil til helgen tror jeg. Så utgifter er utelukket.. Det er bare sånn at jeg kommer meg på jobb om morgenen.98' Audi A4
Alpine 9887R/ Fusion Jonah Lomu 5.25" fjl525 / Genesis Profile Four / DynaBel BF4501 / 2x Image Dynamics V3 D2
Comment
-
Jepp. Men skal ta en sist innsats på motoren for å få den til å gå pent og rent. Om den gjør det, og jeg får skrudd et par ting litt bedre fast, så får jeg heller prøve å selge den stakkars bilen... Da får jeg litt mer penger i kassa forhåpentligvis.98' Audi A4
Comment
Comment