Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bilforumet.no - Får ikke lov å være der :P

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bilforumet.no - Får ikke lov å være der :P

Hei.

Tenkte bare jeg skulle dele det dere allerede har advart meg mot. Husker dere første post vi la inn? Sto litt om oss som bedrift etc.

La inn samme tråden på bilforumet.no under bilstereodelen. Inlegget var ikke på noen måte offtopic, men ble møtt med en ISFRONT. Det tok noen minutter før jeg fikk melding i innboksen om at vi kan miste vår bruker hvis vi legger inn noe sånt igjen, samtidig at tråden ble slettet.

Go www.bilSTEREOforumet.no!
    Tidligere importør for Digital Designs,
    overtatt av www.dynaBel.no.

Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

det er ikke så rart.
    De er meganazi på "bedriftsbrukere der".
    Mvh
    Rolf Try Nygård

Comment

er som med alle andre forum.. LES reglene :P
      www.eirikaspaas.com

Comment

Det er ikke unormalt at det er slik holdning overfor bedriftsbruker, og må jeg si det er heller ikke uten grunn. Har lang fartstid som moderator på VW/Audi club forumet og det er ufattelig mye styr med mange av bedriftsbrukerne. Bl.a. ifrohold til dette at deres produkt er så mye bedre enn alt annet, "pushing" av deres produkt i enhver tråd osv osv, så jeg forstår at bedriftsbrukere ikke alltid er velkomne

Heldigvis er det ikke slik med alle bedriftsbrukere, mange som oppfører seg skikkelig, men på ett svært forum som bilforumet så er det nok umulig å holde oversikt og sikkert derfor de er så strenge på det... alternativt at det er av komersielle årsaker.

Comment

Det er kommersielle årsaker, de tjener fett på reklame på det forumet.
          Mvh
          Rolf Try Nygård

Comment

Ja, kan forstå det når man setter det i en slik setting. Men syntes reglene burde vært mer som her. www.200sx-ogn.org har jo en egen forumdel som heter firma. Der kan alle bedrifter legge ut reklame for seg selv og annonsere. Men men. Liker dette forumet veldig godt, så får holde meg her da

Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

Comment

Vi har ikke noe særlige begresninger.
              Bare ikke søk folk opp på PM uten at dem har bedt om noe konkrete greier.
              Mvh
              Rolf Try Nygård

Comment

Nei ikke i det hele tatt hehe.

Å pushe virker bare useriøst fra mitt ståsted.

Comment

Det er det som er så genialt med bilstereoforumet.no.. hvis man er på utkikk etter noe, f.eks en pakkeløsning, så har man i allefall fem forskjellige relativt store seriøse aktører på forumet her. Og man får tilbud som faktisk ER tilbud.. Ikke bare sånn 100kr avslag her og der.. Men det monner.. Og DET setter i allefall jeg pris på, som sluttbruker og kunde hos disse..
                  Sture Vedal

Comment

Originally posted by chin View Post
                    Det er det som er så genialt med bilstereoforumet.no.. hvis man er på utkikk etter noe, f.eks en pakkeløsning, så har man i allefall fem forskjellige relativt store seriøse aktører på forumet her. Og man får tilbud som faktisk ER tilbud.. Ikke bare sånn 100kr avslag her og der.. Men det monner.. Og DET setter i allefall jeg pris på, som sluttbruker og kunde hos disse..
                    det er jeg også kjempe fornøyd med her Selv bannet fra bilforumet, for jeg hadde Verktøy-Teknikk a/s navn i signaturen

Comment

Working...
                    X