Ta med jacobsen sin dark lager neste gang, det er den beste av spesialølene til carlsberg.
Ellers er lade gaards pilsner på rema en fantastisk god pils.
Som kineserne sier: [I]"Without music, life is a journey through a desert"[/I]
Det var faktisk Lade Gaard jeg hadde tenkt å kjøpe, men den var de tomme for. Da vet jeg i hvert fall at den skal i kurven neste gang. Jacobsen Dark var ikke å se er jeg redd, men den er notert bak øret til senere
Det var faktisk Lade Gaard jeg hadde tenkt å kjøpe, men den var de tomme for. Da vet jeg i hvert fall at den skal i kurven neste gang. Jacobsen Dark var ikke å se er jeg redd, men den er notert bak øret til senere
nei, er ikke alle konsulentene som gidder ta det inn på rema.
meny skal ha alle varianter, samme med ica maxi. dark lager og extra har forresten vært tomt på lager i en evighet og akkurat blitt løssluppet.
Som kineserne sier: [I]"Without music, life is a journey through a desert"[/I]
dark lager og extra har forresten vært tomt på lager i en evighet og akkurat blitt løssluppet.
I dag traff jeg blink, fulle hyller så langt øyet kunne se. Lade Gaard, Dark Lager og Extra ligger i kjølen. Dette later til å bli ei god helg Skål for fredag!
Nå fortjener jeg fan meg en real dram. Omvendte kjærringa fra å kjøpe nye gardiner og stasj til huset. Da vi var ferdige med shopperunden hadde vi en flatskjerm med hjem istedet for. For et velsmurt snakketøy man har. Skåler med en skarpladd Braastad XO. mmm, fløte.
Raymond Pedersen
Byggebil er en 97 Subaru Impreza. Alpine,Pioneer og Macrom utstyr under testing.
Tar det som det kommer, og løser det som det går.
Comment