så den der, rart dyrevernerene ikke har skreket høyt enda
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Skål !
Collapse
X
-
Brewdogs 77 Lager var knask, og trappistølet Chimay var enda bedre! Merket de 9% ganske godt ja Førstnevnte var nok litt dyr i forhold til pris, men sistnevnte blir nok handlet flere ganger. Til tross de latterlige alkoholavgiftene vi har her i landet (49,90 for 0,33cl). Man får riktignok 4-5 bokser 0.5 Tuborg for samme pris som 2 flasker Chimay, men det blir som å si at man kan kjøpe 5 Daewoo Matiz til prisen av en Lancia Thesis. Kvalitet vinner over kvantitet!
EDIT: lønner seg å dobbeltsjekke prisen før man slenger med leppa; 77 Lager kosta faktisk under 12 NOK per flaskeLast edited by epifant; 02-08-2010, 00:23.
Comment
-
Nyter Frydenlund Fatøl på boks her i kveld. Nam nam!
Originally posted by epifant View PostI kveld er det Marqués de Cáceres i glasset her. Ikke noe kompliserte greier, men god og lettdrikkelig.
Mvh Tony
- The only road to take is perfection itself
Comment
-
Skåler med Karhu III 1l boks øl!
Omegadti Pizza og film Mmmmmh snadder!Runar E. Olsen ~ Moderator
Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif
Comment
-
Skål for at jeg ble headhunta og ble tilbydt stilling som avdelingssjef i Oslo (Som jeg takka ja til) selv med 2 stryk karakterer fra V.G.S!
Mye man klarer med gode refferanser, arbeidsvilje og insats, gitt.VW Corrado - Prosjekt bil
Mitsubushi Lancer - Bruksbil
It´s hard to imagine; Picture me rolli´n !
I´m BANKRUPT - A G60 owner
Comment
-
Originally posted by epifant View PostGrattis, skål! (selv om jeg sitter på jobb) :P
(Liker og tru den er til meg?)
Skåler for dattra til mora i kveld gittVW Corrado - Prosjekt bil
Mitsubushi Lancer - Bruksbil
It´s hard to imagine; Picture me rolli´n !
I´m BANKRUPT - A G60 owner
Comment
Comment