Smaker litt på en Riesling i kveld kalt Schmetterling Frisk og god!
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Skål !
Collapse
X
-
Tyrkisk pepper eller Fishermann.
Blir alltid i kanon form ;DRunar E. Olsen ~ Moderator
Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif
Comment
-
Da ville jeg heller satsa på ei flaske med jeger!
Om du har planer om å bli skikkelig kanakas så kan du jo blande deg noen shotter med flytende asfalt
Da legger du først ett lag (ca halve glasset) med sambuca, deretter topper du det med jeger!
Garantert farlig god!Mvh
Asbjørn Aarø
2000 Mitsubishi Galant 2.0 GLX + Kicker+ Kenwood + B2 +++
Comment
-
Originally posted by Assa91 View PostDa ville jeg heller satsa på ei flaske med jeger!
Om du har planer om å bli skikkelig kanakas så kan du jo blande deg noen shotter med flytende asfalt
Da legger du først ett lag (ca halve glasset) med sambuca, deretter topper du det med jeger!
Garantert farlig god!
Tyrker og fisher utgår, dritlei. Samma med jäger, jeg tåler det bare ikke lenger. :/
Sambucca funker, brun tequila funker, og det samma med Mintuu.
Men, jeg tenkte faktisk egentlig mer i di baner av en god Rødvin/Hvitvin/Sprit+blandevann av noe slag
(ÆÆÆH! GAMMEL )Mvh
Rolf Try Nygård
Comment
-
hehe, men flytende asfalt er noe for seg selv
Mer longdrinker du er på jakt etter?
Ta et halvstort glass og fyll opp 2-3 cl med enten vodka eller gin, en god sprut sitronjuice så fyller du resten med red bull eller tilsvarende evt. kan du smake til med noe lime mix alt etter hvor syrlig du vil ha den!Mvh
Asbjørn Aarø
2000 Mitsubishi Galant 2.0 GLX + Kicker+ Kenwood + B2 +++
Comment
-
Da går du for Cognac.
Larsen XO og Hennessy XO er gode saker
Men Hennessy'en blir for min del alt for dyr og drikke seg kanon på.Runar E. Olsen ~ Moderator
Comment
-
Originally posted by neptyr View PostFøler jeg begynner å bli gammal nå.
Tyrker og fisher utgår, dritlei. Samma med jäger, jeg tåler det bare ikke lenger. :/
Sambucca funker, brun tequila funker, og det samma med Mintuu.
Men, jeg tenkte faktisk egentlig mer i di baner av en god Rødvin/Hvitvin/Sprit+blandevann av noe slag
(ÆÆÆH! GAMMEL )
Hmm, sprit med masse tropisk nektar og litt fanta exotic på toppen er ikke så verst i grunnJonas Tautra
- Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!
Comment
-
Hvorfor ikke unne seg litt boblevann? Champagne, prosecco eller noe annet musserende, f.eks. Prosecco di Valdobbiadene Brut 2008 til 109,90 per flaske. Finnes på lager både i Vågsbygd, Lillemarkens og Sørlandssenteret.
Damer liker forresten også boblevann, og blir langt mer sjarmerende av bobler enn spritLast edited by epifant; 16-09-2010, 16:59.
Comment
-
Ferdig kjøpt Jorbær Mojito?
Viss ikke, gi meg oppskrifta! Må prøvesRunar E. Olsen ~ Moderator
Comment
-
Originally posted by Assa91 View PostDa ville jeg heller satsa på ei flaske med jeger!
Garantert farlig god!
Når jeg skal drikke meg dum går det som regel i rom og cola, men begynner å bli en smule lei. Jeger og battery er også godt, i små mengder. Godt øl derimot slår aldri feilBmw e34 520:
Fountek FR88EX & Peerless SLS213 powered by Audison
Comment
Comment