Announcement

Collapse
No announcement yet.

Det er fort gjort!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Det er fort gjort!

http://www.youtube.com/watch?v=pgYA2c5iyzs

"Det er fort gjort" er ment som en advarsel, og må ikke blandes med en humoristisk gimmick. En som har misforstått meg allerede, så sier klart ifra her
    Last edited by DD-Henrik; 19-03-2009, 10:13.
    Tidligere importør for Digital Designs,
    overtatt av www.dynaBel.no.

Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

Het her er vell ikke noe å så spøke med("fort gjort")
    NORSK MESTER SS 1-2 2008
    NORSK MESTER STREET MAX 2009

Comment

Skulle ønske flest mulig kunne sett denne filmen. Fikk et støkk i kroppen, og det er noe som vil være i bakhode lenge.

Comment

Originally posted by ESPEN KAAL View Post
        Het her er vell ikke noe å så spøke med("fort gjort")
        Skal jeg være ærlig ble jeg nokså fornærmet nå og forstår ikke hvordan du kan komme med den påstanden. Det er fort gjort skrev jeg for å understreke hvor fort gjort det er

Noe videoen virkelig viser. Altså det var en diskret advarsel om å passe på når man kjører.

Mulig du har misforstått meg eller ikke sett det på den måten. Noe som også er "fort gjort"

Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

Comment

Spørs om han kanskje trodde dette var humor delen..
          jeg ble litt skeptisk jeg også med en gang jeg så filmen, så måtte sjekke om det var lagt i humordelen, noe det ikke var..

jeg har sett den før, og den skremmer meg like mye hver eneste gang. Jeg er yrkessjåfør, og jeg ser min fair share av uvettig kjøring i byen og på landet.
          Sture Vedal

Comment

Okei. Skrev en kommentar på første post nå, slik at ingen flere misforstår meg. Var jo grusomt den filmen

Comment

ekkel film. fikk meg til å begynne å tenke på kompissene mine som har død av uvettig kjøring
              Cerwin Vega! Pioneer

Comment

Samme her. Hørte kanskje om det krasjet med skyline-en i kristiansand?

De folka i poloen var gode venner av familien. Svært trist

Comment

Slike videoer skulle det blitt laget mye mer av og bruket i diverse aksjoner..
                  Føler at en slik en virkelig kan nå gjennom.

Jeg, personlig oplevde en virkelig heavy skiulykke der jeg var førstemann på stedet og det fikk meg til å se hvor fort ting kan gå og hvor små marginer det er.(Det gikk heldigvis utrolig bra)

Er rart her på bygda hvor mye kontakt jeg har mistet med enkelte venner bare fordi jeg ikke vil være med på slik kjøring, både speeding og drifting..

Er vel kanskje litt rart for en 17åring og ta såpass avstand når en bor der jeg bor, men jeg synns det er smart i lengden!
                  Honda Civic Ej9
                  Pioneer/Hertz/Audison

Comment

Sykt ekkel film.. Fikk skikkelig vondt i magen...

Comment

Originally posted by Digital Designs Norge View Post
                      Samme her. Hørte kanskje om det krasjet med skyline-en i kristiansand?

De folka i poloen var gode venner av familien. Svært trist
                      skjønner det ja. her er ett par bilder av ulykkene som 2 av kompissene mine var inblandet i. begge to døde på flekken. første ulykka var front mot front i en tunell i forbi kjøring. andre ulykka var pga dopa sjåfør

Cerwin Vega! Pioneer

Comment

var ei god venninne av meg som omkom i den skyline ulykka.
                        typen som kjørte og han hadde ikke lappen, i tillegg til utgåtte prøveskilt..
                        mvh Sindre Carlsen

Comment

Klarte faktisk ikke å se hele filmen..
                          Jonas Tautra
                          - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
                          Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

Comment

viser hvor jævelig urettferdig livet kan være, og at det ikke bare er unge som kjører gris.. Fæl film som burde vært Obligatorisk ved førerprøven...

Comment

Helt enig. At Norge bruker såpass lite penger på å forebyggetrafikk ulykker er jo helt idiotisk med tanke på alle milliardene vi bruker på feks rehabilitering av narkomane som blir avhengige igjen etter to uker.

Tenk alle livene som kunne vært spart ved å bruke litt mer på slike filmer

Comment

Working...
                              X