Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hertz ml til hjemmekino?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hertz ml til hjemmekino?

Hvordan tror dere det ville ha fungert? Tenkte på 2x10 hx + ml165 og space per fronstsett. Fungerer 10" bra som midbass? eller burde jeg gå for 8"?

Ville gått for 8" for å spare plass. Men 10" fungerer fint det også
    Tidligere importør for Digital Designs,
    overtatt av www.dynaBel.no.

Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

Comment

Skal du bygge hjemmestereo, så hadde jeg solgt alt det der og kjøpt noen skikkelige elementer bygd for å brukes inne
      Mvh
      Rolf Try Nygård

Comment

Har ikke kjøpt det. Hvar det jeg tenkte på jeg også, at kanskje ikke man får optimalisert de elementene innendørs? Har noen prøvd det da?

Comment

hørtes digg ut,men er vel neppe beregnet for innebruk :/ Skal all lyd ut av bilen igjen?

Comment

Neinei! Men tenkte bare å prøve ut hertz innendørs også Men om de ikke vil fungere slik de skal i en hjemmekino, så er det vel bare å droppe det

Comment

Dynabels nettbutikk har masse fett hjemmekinoutstyr. Forsterkere opptill 400.000 kroner osv. Så der er det kun budsjettet som bremser deg
              Tidligere importør for Digital Designs,
              overtatt av www.dynaBel.no.

Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

Comment

btw, om du fremdeles er int i hx subbene, har jeg oppdatert prisene i tråden

svein

Comment

Working...
                X