Announcement
Collapse
No announcement yet.
flott subkasse :P
Collapse
X
-
Litt kreativ bruk av glassfiber og det der kan se riktig bra ut
Men jeg håper det var kameraet som ikke klarte å henge med, og ikke subben som rørte rart på seg.[URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger
Comment
-
Tuber er blitt populære i hjemmebruk, ikke minst til bruk som store suber. Først og fremst pga det er ufattelig enkelt å rakst å bygge, men itillegg så blir kassene svært lette men samtidig solide pga tubeformen.
For endel år siden lagde jeg selv kasse av papprør til reservehjulsbrønnen, fungerte gullfint det. Fikk tak i papprør som hadde diameter på ca det samme som brønnen og montert topp og bunn plate av MDF, kjapt og greit og fungerer vell så bra som alternativene!
Comment
-
Spiller nok bra, men var helt sinnsykt stygt etter min mening da
Grunnen til at subben beveger seg rart og det ser ut som om spolen beveger seg sidelengs er på grunn av kamera. Noen kamera som har for treg innspilling blir det slik på. Husker jeg filmet noen 12" med mobil for noen år siden. Så ut som elementet ikke hadde noe oppheng slik som det beveget på segTidligere importør for Digital Designs,
overtatt av www.dynaBel.no.
Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!
Comment
Comment