Jøss,her var det mange innlegg Takker for stor respons.Da blir det nok biltemas mulitimeter til 399 kr.Tror nok det gjør jobben sin til mitt bruk
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Noen som kan anbefale et kurrant multimeter?
Collapse
X
-
I all verden, hva slags modell er det du har da? Mitt er lite og nett, og helfinansiert av jobben
Originally posted by veegard View PostFluke-meteret er jo en drøm å bruke, men det er litt stort og tungt, ikke noe vits i om du skal se om du har 12v eller ikkenoe liksom.Roar Sørlie
Tlf 90127075
Strandgata 26; mitt andre hjem :P
Comment
-
Originally posted by Vinje View PostJøss,her var det mange innlegg Takker for stor respons.Da blir det nok biltemas mulitimeter til 399 kr.Tror nok det gjør jobben sin til mitt bruk
Masse brukt på ebay til en hyggelig pris. Det gjorde jeg, tror jeg måtte ut med 600,-Som kineserne sier: [I]"Without music, life is a journey through a desert"[/I]
Comment
-
Jeg husker ikke helt hvilket jeg har, ultramegamaxiuber-utgaven sikkert.. Helfinansiert av jobb ja.. Samme med loddebolten egentlig
Men ja, det for 109kr ekke så gale, det gjorde jobben greit det.98' Audi A4
Alpine 9887R/ Fusion Jonah Lomu 5.25" fjl525 / Genesis Profile Four / DynaBel BF4501 / 2x Image Dynamics V3 D2
Comment
-
Jeg har en slik:
http://www.tequipment.net/InstekGDM354A.html
..og er veldig godt fornøyd med det. Tror det koster rundt 500-700 kr.
Meget fleksibelt instrument da det måler i tillegg til Strøm og Spenning: Kapasitans, Induktans og Hfe.
Men det er ikke TRMS.
Comment
-
Vi bruker biltemas variant på serviceverkstedet. Fungerer helt fint til vårt bruk.Mvh
Pål Andréas Bryng
Bilstereosenteret.no
Vi forhandler bl.a.:
Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX
Følg oss på Facebook
Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!
Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!
Comment
Comment