Announcement

Collapse
No announcement yet.

Brodering?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Brodering?

Jaa.. Hva skal man si?

Vel, det jeg lurer på om det er noen som enten kan å brodere, eller kjenner/vet av noen som kan å brodere?

Skulle hatt meg en fin duk tenkte jeg.. NOT!

Det har seg sånn at jeg har en slags "gardin" eller hva jeg skal kalle det, som dekker over bagasjerommet mitt.. Jeg tenkte jeg skulle få noen til å brodere inn en logo i den gardinen.. Denne vises da gjennom bakvinduet, så jeg tror det kunne sett ganske kult ut=))

Noen firma eller noe som tar på seg sånt?

Mulig jeg bare spør bestemor, men er redd for at det sniker seg med en blomster eller to om hun skal gjøre jobben..

Takker for svar=)
    Mvh.
    Roy
    Mob: 40 30 99 06

Emblemfabrikken i Sandefjord bruker vi til brodering. Du kan sende de biten du skal ha brodert på, ferdig merket med teip eller kritt der du vil ha logoen, og en høyoppløst logo i ett eller annet bildeformat, så ordner de det.

For logo på 20-30 cm x 10-15cm bruker vi å betale 250-300 kr for. Første gang er det litt dyrere, pga stingsettningen osv.
    Mvh
    Pål Andréas Bryng
    Bilstereosenteret.no
    Vi forhandler bl.a.:
    Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
    Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX

Følg oss på Facebook
    Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

Comment

Originally posted by InstallBay View Post
      Emblemfabrikken i Sandefjord bruker vi til brodering. Du kan sende de biten du skal ha brodert på, ferdig merket med teip eller kritt der du vil ha logoen, og en høyoppløst logo i ett eller annet bildeformat, så ordner de det.

For logo på 20-30 cm x 10-15cm bruker vi å betale 250-300 kr for. Første gang er det litt dyrere, pga stingsettningen osv.

Nice, var akkurat noe sånt jeg hadde tenkt meg!

Har du en link eller noe, så jeg kan kontakte de?
      Mvh.
      Roy

Comment

Glem det, fant det selv.. Google er en fin ting=)

Har sendt de en mail nå, så venter på svar..

I mellomtiden kan flere komme med forslag dersom dere vet av noen.. Altid greit å ha flere tilbud=)

Takk for svar, Pål!
        Mvh.
        Roy

Comment

Vel.. De skulle ha 1149,- for logoen jeg ville ha (20x10cm), og det var eksludert mva! Det var for at de måtte kalibrere logoen eller noe sånt..

Pål, du har peiling på dette.. Er det sånn at om jeg bestiller en logo som har vært bestilt før, av f.eks. dere, så ligger den inn i systemet deres, og jeg slipper å betale for kalibreringen? Isåfall, har dere bestilt Kenwood logoen til brodering før?
          Mvh.
          Roy

Comment

Jeg går å venter på noen prøver fra et firma i Brumunddal, så jeg kan si ifra når jeg vet om det ser vettu ut! Har bla bestillt Kenwood-logoen, men jeg er sikker på at den må stingsettes uansett når størrelsen forandres og da er vi igang igjen...

Comment

Originally posted by InstallBay Hamar View Post
              Jeg går å venter på noen prøver fra et firma i Brumunddal, så jeg kan si ifra når jeg vet om det ser vettu ut! Har bla bestillt Kenwood-logoen, men jeg er sikker på at den må stingsettes uansett når størrelsen forandres og da er vi igang igjen...
              Flott!

Hvilken str. bestilte du på den Kenwood logoen?
              Mvh.
              Roy

Comment

5 cm høy, inkl " Listen to the future" under...

Comment

Originally posted by InstallBay Hamar View Post
                  5 cm høy, inkl " Listen to the future" under...

Kan jo nesten være nok det.. Legger du ut bilder av dette når det er ferdig da eller, så jeg får sett ossen det ser ut?=) Du kan jo legge et bilde i denne tråden om du gidder..
                  Mvh.
                  Roy

Comment

Stingsettingen hos emblemfabrikken er gjort med et tastetrykk og tar noen sekunder, så de tar ikke noe ekstra for det når vi bestiller logo.
                    Mvh
                    Pål Andréas Bryng
                    Bilstereosenteret.no
                    Vi forhandler bl.a.:
                    Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
                    Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX

Følg oss på Facebook
                    Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

Comment

Originally posted by InstallBay View Post
                      Stingsettingen hos emblemfabrikken er gjort med et tastetrykk og tar noen sekunder, så de tar ikke noe ekstra for det når vi bestiller logo.

Good to know=)
                      Mvh.
                      Roy

Comment

Working...
                      X