Announcement

Collapse
No announcement yet.

enda en som drømmer..

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

er vel bare at vi alle har sett sånn her før

Originally posted by Digital Designs Norge View Post
    Har tatt masse bilder, og slenger dem opp i kveld eller i løpet av morgendagen tenker jeg
    og vi ser de jo aldri!!
    Hva med å begynne å bygge, ta bilder også lage prosjekttråd? drittlei prosjektråder uten bilder på de 4 første sidene!
    sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
    IceAudio - Bilringen AS - inakustik

Comment

Okei, men da får du la være å lese dem vettu

Men betyr det at jeg drømmer, fordi jeg ikke har lagt opp bilder eller begynt å bygge?

Frustrerende de tåpelige inleggene dine av og til.

Tror det er ganske understrekt at det ikke finnes noe mål om at det skal bli en EMMA/SPL/SHOW/SQ-bil men heller en bil som skal bygges opp som demobil, og se grei og fin ut og gi greit med lyd.
      Tidligere importør for Digital Designs,
      overtatt av www.dynaBel.no.

Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

Comment

Nei, men å lage en BILSTEREOprojekttråd før man har begynt på projektet kan mange spare seg for... Snakker generelt om ALLE...

Kan man ikke heller i det minste ha begynt så smått, i steden for å legge ut utstyrslister som ikke er kjøpt inn og om de store planene om hvordan det skal gjøres... Hva er det som haster sånn? Greit nok, men ikke når det drar ut over flere uker/mnd uten at BILSTEREOprosjektet har startet.... Nå snakker jeg om projektforumet.. Vi har vel også offtopic og generell prat som kan brukes...

Må si meg veldig enig i Erik André her du...
        Øyvind Kalbækken

Alpine F#1, Mosconi, Scan-Speak Revelator, Soundstream XXX-15, Supra, Connection, Northstar.

Comment

Originally posted by DDaudio.no View Post
          Okei, men da får du la være å lese dem vettu
          Nå syns jeg prosjekter er morsomt å lese da.. men da må det være av byggebilder og ikke bilder man like gjerne kunne henta på finn.no av en bil.

Men betyr det at jeg drømmer, fordi jeg ikke har lagt opp bilder eller begynt å bygge?
          kanskje du har våte drømmer om å ha et prosjekt, hvem vet.. ser enda ikke noe byggebilder.. prosjekt betyr vel ærligtalt at man jobber med bilen sinn.. ikke går å venter på det?

Frustrerende de tåpelige inleggene dine av og til.
          Javel da tar jeg en DDaudio kommentar.. du får stoppe å lese de da vettu!

Tror det er ganske understrekt at det ikke finnes noe mål om at det skal bli en EMMA/SPL/SHOW/SQ-bil men heller en bil som skal bygges opp som demobil, og se grei og fin ut og gi greit med lyd.
          Og hvis det er en demobil så er det lissom greit at det aldri skjer noe? men bygger du en emma bil må man vise til byggebilder?
          Jeg forstår ikke logikken i dette!
          sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
          IceAudio - Bilringen AS - inakustik

Comment

bare prat med den tråden hans lik den forgje tråden opp igjen dd
            øl å høna kan du sjøna- fitta å dramm er mitt program

Comment

Klag til moderator da!

Gir vel egentlig blanke i hva dere syntes om tråden...

Planen var å begynne bygging, men har for lite tid. Hadde vel sett dumt ut om jeg skulle begynt bygging og at det skulle ført til at kunder ikke får forhåndsbestilte varer.

Ting kom opp, og med gode grunner jeg ikke vil uttale meg om, sier det stopp i byggingen da andre ting er viktigere. Slik som å prioritere DDaudio.no og diverse andre viktigere ting.

Moderator: slett tråden om den ikke har rett til å stå der fordi jeg ikke bygger på bilen da annet er viktigere

Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

Comment

*sukk*

Var jo riktig tråd å diskutere det i..
                Men du får ta litt selvkritikk og, hva med å lage en tråd ETTER at du faktisk har døtta noe bilstereo i saken?

Planlegging har vi somregel bedt folk ta i generell prat.
                Mvh
                Rolf Try Nygård

Comment

Joda ser den

Som sagt var jo planen å begynne bygging rett etter jeg fikk bilen. Alt utstyr er jo kjøpt inn bortsett fra sub og kasse. Skulle teste Jay's dempemateriale på bilen også, men så kom det opp andre viktigere ting.

Og når jeg sier jeg har lite tid, så har jeg det Finnes ingen giddalaushet her

Kjempemoro å bygge bilstereobil, og så snart jeg får litt tid begynner jeg bygging. Gjerne fjern eller steng tråden, så kan jeg heller sende pm om å åpne den igjen når jeg har bygd litt

Comment

Den kan bare stå, du får bare sette noen esker med DD-audio i bilen og ta noen bilder ,så blir vel 95% av folket fornøyde..
                    Mvh
                    Rolf Try Nygård

Comment

Hehe okei, får gjøre det

Comment

musikkorgasme....

http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=18526158

Comment

Fence Audio RSW12120B 2x12" subwoofer som med letthet løfter all musikk opp på et høyere nivå. Når du først har fått inn disse gullklumpene er det ingen grunn til å være beskjeden med lyden. la folk vite hva du har.

Haha, har jeg hatt fence, hadda jeg aldrig, ALDRIG åpna bagasjerommet xD
                          Mvh Even S. Jensen
                          Tlf 41091189
                          Digital Designs, nothing is even close!

Comment

EN Pyle basskasse med nypris 8000 kr?????

Resten av beskrivelsen er ikke så dum den heller. Tror man får bedre saker enn dette for samme pris nytt i dag

Håper ikke det er noen her jeg hoppa på tærne nå

http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=18861216
                            Mvh
                            Pål Andréas Bryng
                            Bilstereosenteret.no
                            Vi forhandler bl.a.:
                            Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
                            Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX

Følg oss på Facebook
                            Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

Comment

Det er vel noe som heter at det er lov å leve i trua, er det ikke? :P

Men ja, nei må bare le jeg
                              2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -

Comment

Lurer på om man skal drive høytalere og sub med spilleren?

Comment

Working...
                                X