Personlig kommer jeg sannsynligvis til å kjøpe et Amcar-medlemsskap i løpet av noen måneder. En av få bilorganisasjoner som faktisk får til noe, så jeg har absolutt ingenting imot å være støttemedlem...
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Tony's bil dukker opp overalt.....
Collapse
X
-
om vi som ikke driver med amcar hadde hatt en lignende organsiasjon som, am,car, hadde det da vært lov med skilt på japse biler?
Jeg minner på at det finnes like lite papirer på amcars som på JDM biler..
noe og tenke på..sound.vision.soul
Type R
Comment
-
Vel, det er selvsagt mulig at situasjonen hadde vært anderledes. Men mye avgjøres nok av personene (hos Amcar) som driver med dette. Holdninger, framferd, seriøsitet, presentasjonsevne osv osv. Gatebilpersonligheter har i mine øyne mer en tendens til å være mer av "det er så jæævli kjipt at vi ikke kan få en bane å børne på ass, fatter det ikke". Dessuten hjelper det ikke at såkalte gatebiler stadigvekk er å se i media i forbindelse med ulykker, trafikkontroller osv. Amcarentusiaster er simpelthen ikke synlig på samme måte. Kanskje det har litt med forskjellige faser i livet å gjøre? Den typiske gatebilentusiasten er fra 15-30 år, mens amcarentusiaster begynner ved 30 og slutter ved 55-60. Har jeg inntrykk av.
Comment
-
glemte å ta med at alle amcar folk er notorisk rasistisk når det kommer til biler også da
alt som ikke er fra usa er jo dårlige saker som ikke tåler vanlig bruk[URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger
Comment
-
Originally posted by Defus View Postglemte å ta med at alle amcar folk er notorisk rasistisk når det kommer til biler også da
alt som ikke er fra usa er jo dårlige saker som ikke tåler vanlig bruk
Henger meg på påstanden om at Amcarmiljøet er stort, standhaftig og at det faktisk finnes folk der med noe i nøtta kombinert med brukbar skriftlig fremstillingsevne, som årsak til at de klarer å få godkjent mye rart i det norske idiotsystemet. At de er kritisk til alt annet får så være. Japanske biler blir sikkert godkjent i Norge en gang i fremtiden, når gutta som vil dure rundt i høyreratta biler blir voksne. Eller. Da vil de sikkert ha amerikansk, så problemet utgår.
Comment
-
Problemet våres er jo at vi er for lekne og oppsøker adrenalin. Altså farlig og unødvenig (straffbar) kjøring sett med politeiets, sataens vegvesen og staten generelt sine øyne..
Og det som VIRKELIG er synd, er at selv etter en laang dag med banekjøring, så skal vi FORTSATT drive og burne og sladde på offentlig vei RETT etter banekjøringa. Det er jo håpløst.. Man kjører jo på bane nettopp fordi der kan man gjøra som man vil der og da, ikke fortsette på offentlig vei etterpå bare fordi du kunne gjøre sånt på banen.
Vi i ungdomms alderen representerer en helvettes statistikk innenfor ulykker og dødsfall i trafikken, og vi bare klager, er frekke og prater dritt til og om politet osv.
Det er ikke rart de er strenge mot oss, nettopp fordi VI oppfører oss som rasshøler. Såklart finnes det unntak.
Er nok derfor Amcar lykkes, nettopp fordi de er seriøse og mer voksne/modne, enn oss ungdommer.
De har også en helt annen kjørestil en oss ungdommer. (Med sett på flertallet)
Tror nå jeg da..VW Corrado - Prosjekt bil
Mitsubushi Lancer - Bruksbil
It´s hard to imagine; Picture me rolli´n !
I´m BANKRUPT - A G60 owner
Comment
-
http://www.avisa-st.no/nyheter/polit...cle1237339.ece
Dette er kompiser av meg, og er eni i at det trengs en plass man kan få svidd litt gummi på ...
http://www.avisa-st.no/nyheter/samfe...cle1237392.ece
Derimot er det medfølelse for oss også..Mvh Even S. Jensen
Tlf 41091189
Digital Designs, nothing is even close!
Comment
Comment