Originally posted by Reimers
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Kinoprosjekt
Collapse
X
-
Her er ÉN høyttaler. Som sagt tidligere så er jeg 188cm høyt. Bare sånn til sammenligning, og dette bilde er med høyttaleren sett fra siden, så det er den smale siden. Enda bredere sett forfra
Et lite teaserbilde Hehe, neida skal få tatt noen skikkelige bilder i morgen. Ble tatt med det elendige Iphone kameraet så ble så dårlig
Ser kanskje litt sliten ut etter en LANG dag på jobb hehe, men kan garantere at gleden og entusiasmen var tilstede
Last edited by DD-Henrik; 18-11-2009, 01:03.Tidligere importør for Digital Designs,
overtatt av www.dynaBel.no.
Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!
Comment
-
Hehe, systemet er fullt oppe og går. Har vært det siden kl 1800 i går
Står for øvrig til innspilling nå. Når jeg gikk i dag morges med innspillingen i gang stod vinduene og ytterdøren og skranglet og ristet. Og det var kun på innspillingsvolum Merker dem spillere høyere for hver time som går, men har enda ikke testet dem fullt ut
Skal se om jeg finner HD kameraet i dag, så jeg får lagt opp noen skikkelige filmer med 30 bilder i sekundetTidligere importør for Digital Designs,
Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!
Comment
-
Ja, vanskelig å se noe flex hvis ikke hehe
Her er en DD9518 for sammenligning, og 9518 er et ENORMT element!
Tidligere importør for Digital Designs,
Comment
-
Perverst! Vil gjerne ha en prøvelytt. Men bor litt langt unna
Vil du røpe hvilket merke de høytalerne er?Runar E. Olsen ~ Moderator
Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif
Comment
-
Cerwin Vega! Pioneer
Comment
-
Originally posted by Reimers View Post
vel, er vel forskjell på 6999 svenske kroner og z18 elementet som har en pris på 49990 norske kronasjer...
mulig valutaen har tatt ett kraftig byks også, hva vet vel jeg
Comment
-
Originally posted by kimmen View Posthmm, lurer da på hvordan vår godeste henrik får dem til å koste "...ikke langt unna et Z18 element"
vel, er vel forskjell på 6999 svenske kroner og z18 elementet som har en pris på 49990 norske kronasjer...
mulig valutaen har tatt ett kraftig byks også, hva vet vel jeg
Prisen er pr stk, og er halve prisen som er listet opp der, så to stk blir 28000,- med vanlig pris. Og vi er jo forhandlere av dem, så fikk selvsagt enda bedre pris enn tilbudsprisen dem har
Samtidig som dette er en proutgave med Kappa Pro 21 extreme elementer, som tåler dobbelt så mye effekt som de vanlige og har enda lengre slaglengde. Så med de elementene jeg har blir prisen rundt 35000,- og da er det jo ikke så langt unna en Z18. Dessuten så er prisen faktisk langt over en Z18, som vi nå i et halvt år har hatt halv pris på. Altså 24990,-Tidligere importør for Digital Designs,
Comment
Comment