Sitter her på jobb og får IKKE jobbet fordi jeg har et prosjekt rullende i hodet mitt. Skal lage noe ut av det lille lokalet jeg har til disposisjon som verksted og skal da lage en liten arbeidsbod i ene hjørnet. Dette for å ha et eget rom til fresing, saging,sveising, sliping og støping. Veldig kjekt slik at ikke resten av lokalet blir besudlet med alskens bøss fra sparkelpussing og lignende.
Planene foreløpig er:(ting uthevet og i blått er nye ideer fra min side)
- 3,5 X 5 meter (litt cirka foreløpig, skal senere måle opp hva som faktisk går an her)
- Vanlige gipsvegger, isolert med glava.
- Et okei gulv som er mykt nok å gå på, og som tåler litt. Lett å vaske.
- Godt belyst, ventilert og oppvarmet
- En full lengde med arbeidsbenk hvor søylebormaskin skal stå, skrustikke e.t.c.
- Hylleplasser over arbeidsbenken, og skaper under.
- Frese- og sagebord med avsug
- Dispenser for polyester og herder
- Radio/mulighet for musikk av noe slag
- Vindu og dør (Doh!)
Har til og med laget en liten innkjøpsliste. Den har akkurat nå passert 9000 riksdaler, i jakten på å få med absolutt alt jeg trenger. Jeg er enda ikke ferdig, så den kommer helt sikkert til å passere 10 lapper i budsjettet.
Hva ville DERE hatt i en slik bod? Tenk deg drømmeboden din hvor du kunne gjøre akkurat slik du ville! Ikke la noe stoppe deg... fyr løs! Er veldig spent på hva folk tenker om slikt
Forslag til nå:
- Kalender med puppedamer (Joakim)
Planene foreløpig er:(ting uthevet og i blått er nye ideer fra min side)
- 3,5 X 5 meter (litt cirka foreløpig, skal senere måle opp hva som faktisk går an her)
- Vanlige gipsvegger, isolert med glava.
- Et okei gulv som er mykt nok å gå på, og som tåler litt. Lett å vaske.
- Godt belyst, ventilert og oppvarmet
- En full lengde med arbeidsbenk hvor søylebormaskin skal stå, skrustikke e.t.c.
- Hylleplasser over arbeidsbenken, og skaper under.
- Frese- og sagebord med avsug
- Dispenser for polyester og herder
- Radio/mulighet for musikk av noe slag
- Vindu og dør (Doh!)
Har til og med laget en liten innkjøpsliste. Den har akkurat nå passert 9000 riksdaler, i jakten på å få med absolutt alt jeg trenger. Jeg er enda ikke ferdig, så den kommer helt sikkert til å passere 10 lapper i budsjettet.
Hva ville DERE hatt i en slik bod? Tenk deg drømmeboden din hvor du kunne gjøre akkurat slik du ville! Ikke la noe stoppe deg... fyr løs! Er veldig spent på hva folk tenker om slikt
Forslag til nå:
- Kalender med puppedamer (Joakim)
Comment