Støttes GENEXXA, wtb bbq
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Den store SNACKS tråden!
Collapse
X
-
ingredienser:
kjøttdeig(ikke den i eske) og skinke(f.eks bogskinke),
jack daniels bbq-saus(kan bruke heinz sin(rema 1000)
et stort glass thick & chunky salsa(best med medium eller hot)
1/2 løk kuttet enten i strimler eller grovhakket
litt paprika
litt mais
et par fedd hvitløk
nachos av den trekanta typen som er med ostesmak
revet ost av god kvalitet(jeg bruker å rive jarlsberg og spe i litt mozzarella)
havsalt
skru ovnen på 225 c
skjær skinken i terninger og hakk kjøttdeigen i panna med 5/6 varme, klem i to fedd hvitløk mens det steker.
når kjøttdeigen ikke er rosa har du i skinken og steker i 30 sek til å så har du i bbq saus i ønsket mengde, putt i grønnsakene og la det putre i 3-4min.
etter dette er gått kan du ha i salsaen(ikke gjør det for flytende hvis du har tynn bunn)
la dette putre i 5-6min
da kan du helle fyllet utover bunnen(bunn velger du selv men i min mening er tynne italienske bunner best til dette fyllet)
knus nacho's i en skål å strø den over pizzaen
ha på osten og kvern litt havsalt over, dette gir lett crust oppå osten mens det under er perfekt stekt
grønnsakene tilpasser man etter hva man liker
gi meg tilbakemelding når den er testet, er egenkomponert og mange kompiser som SKAL ha oppskriften etter smakingCelestion_Jbl_Pioneer_Orion_Phoenix Gold_Tang Band_Stinger
Comment
-
Skal prøves til helga når jeg skal til søstra mi i drammen så til -> rudskogen.
Når vi er inne på snacks er hvitløksbaguett + bacon + kylling og litt salat veldig godt. veldig simpelt og.Tor Martin Ølberg
- Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!
Comment
-
Originally posted by tmolberg View PostSkal prøves til helga når jeg skal til søstra mi i drammen så til -> rudskogen.
Når vi er inne på snacks er hvitløksbaguett + bacon + kylling og litt salat veldig godt. veldig simpelt og.Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
[B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1
Comment
-
Celestion_Jbl_Pioneer_Orion_Phoenix Gold_Tang Band_Stinger
Comment
-
nå ble jeg i tvilt om hva som frister mest å prøve: snacksen eller søstra?....--kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*
-Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett
Comment
-
Utdannet sykepleier, men for øyeblikket profesionell telefonsvarer. nødsamtalene. ringer du til 113? så kommer du sikker til hun hvis du bor i oslo området men nok om det. snacks skal det bli til helga hvertfall. bbq pizza inc!Tor Martin Ølberg
- Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!
Comment
-
Originally posted by matador View Postnå ble jeg i tvilt om hva som frister mest å prøve: snacksen eller søstra?....Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
[B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1
Comment
-
Originally posted by tmolberg View PostHaha, bare vent ugn. skal nok få tatt hun med på gatebil og da får dere se at hun er ikke som dere tror....
ugn ville ikke være med på gruppe kjøp av skoa -skulle bare ha de for seg selv--kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*
-Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett
Comment
Comment