Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hvor kaldt er det hos deg?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by Toby91 View Post
    inatt passerte vi -20grader.
    siden det er såpass kaldt og vi har bra med snøv, så fant vi ut at vi skulle lage en liten bilbane på marken vår.
    meget artig hehe.


    NICE

    Comment


    • #32
      Ny kuldeperiode på Tynset....

      Minus 39,5 kl 06.00 i dag!

      Bør vel være kaldt nok for de fleste
      2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -

      Comment


      • #33
        30 på løten
        31.noe på rena

        mao, jeg snekkerer ikke i dag:P
        sound.vision.soul

        Type R

        Comment


        • #34
          Vi har en kulde-periode her i Troms også. Her jeg bor(litt på grensa til "kyst light") har det vært -24 de siste dagene. 5 km unna detter det ned til -30 jah.
          I går var en arbeidskollega oppover de indre bygder,og ved krysset opp til Målselv Fjellandsby/Blånisseland var det -40. (han tok bildet av graderstokken).
          Selv kjører jeg avis(tidligdistrubusjon,avis i postkassa til abbonenter på natta) og ikke særlig gøy og sortere 2 paller avis i 30 kalde nei. 2 av firmaets Belingo/Kangoo´er er det som starter nå(av 6 stk) så vi kjører privatbilene våre. Ser at jeg lader ganske hardt med strøm på dynamoen når det bekker under 28-30 kalde. Holder 14.2 volt med 4x100watt og 2x60 watt i lys,vifta på trinn 3 og anlegget på.
          No Windows-crap,just Mac Power

          Comment


          • #35
            65 grader i tromsø. Isbjørn i gatene.
            Raymond Pedersen

            Byggebil er en 97 Subaru Impreza. Alpine,Pioneer og Macrom utstyr under testing.
            Tar det som det kommer, og løser det som det går.

            Comment


            • #36
              Originally posted by Rudolf View Post
              65 grader i tromsø. Isbjørn i gatene.
              Da snakker vi om heftige Breddegrader
              No Windows-crap,just Mac Power

              Comment


              • #37
                Originally posted by Rudolf View Post
                65 grader i tromsø. Isbjørn i gatene.
                Hvordan klarer dere å betale strømregningene?

                Men hvordan er det å gå fra varmt hus til kaldt ytre? Må jo føles ut som om dere får en smekk i ansiktet, og uten kuldekrem blir vel de fleste seende ut som fugleskremsler?
                Tidligere importør for Digital Designs,
                overtatt av www.dynaBel.no.

                Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

                Comment


                • #38
                  -23 i dag og bilen starter ikke:S Må inn med nytt batteri:P
                  Spiller: Pioneer p6600DVD
                  Frontsett: Seas Lotus Performance
                  Sub:Morel Elate Sw10

                  Comment


                  • #39
                    Fortsatt rundt 40 minus på Tynset

                    Og ja, når man åpner døra så ser man at det bare strømmer på med frostrøyk, ganske tøft egentlig
                    2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -

                    Comment


                    • #40
                      Huff Er glad jeg bor på sørlandet, men virker litt kult ja. Å være ute hos dere er jo langt verre enn å stå inni en dypfryser
                      Tidligere importør for Digital Designs,
                      overtatt av www.dynaBel.no.

                      Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

                      Comment


                      • #41
                        Det er jo forøvrig morsomt og oppleve over 40- helt klart, men trenger det ikke i lengden

                        Fryser? Jepp... Satte ut halvannen liter med Cola i går kveld, den frøs på under halvtimen...

                        Trøsta er vel at det blir godt og varmt da det blir 15-20 minus igjen
                        2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -

                        Comment


                        • #42
                          Originally posted by DDaudio.no View Post
                          Hvordan klarer dere å betale strømregningene?

                          Men hvordan er det å gå fra varmt hus til kaldt ytre? Må jo føles ut som om dere får en smekk i ansiktet, og uten kuldekrem blir vel de fleste seende ut som fugleskremsler?
                          kuldekrem? :P

                          For og si det sånn, du barberer deg ikke før du drar på jobb om du jobber ute Da blir det kaldt da..


                          -33ish på rena i dag tidlig.. Var bare -24 kl 11, så jobba ute fra da til kl 16. Litt kaldt på kinn/nese, men så lenge en har noe ordentlig og drive med, sånn at man holder varmen. Og kler på seg nok, så går det heelt fint

                          Er glad i wenaas fiberpelsen min og pilot jakka om dagen for og si det sånn..
                          sound.vision.soul

                          Type R

                          Comment


                          • #43
                            LLH: Hva i all verden driver du med på Rena?
                            Kødder med hjemplassen min? :P Hehe
                            2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -

                            Comment


                            • #44
                              32 - ute og 25 + inne. Kulde permitert i morgen så blir ikke særlig bedre : D
                              SQ Saab 9-3
                              Team dynaBel

                              Comment


                              • #45
                                hos meg er det rett og slett 60 grader for kaldt :P ligger på ca 30 om kvelden da jeg er i verkstedet å det blir egentlig aldri varmt her inne....
                                TEAM RE-LOUD
                                http://www.teamreloud.com

                                Norwegian Champion 08

                                Comment

                                Working...
                                X