Originally posted by Toby91
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Hvor kaldt er det hos deg?
Collapse
X
-
Ny kuldeperiode på Tynset....
Minus 39,5 kl 06.00 i dag!
Bør vel være kaldt nok for de fleste2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -
Comment
-
Vi har en kulde-periode her i Troms også. Her jeg bor(litt på grensa til "kyst light") har det vært -24 de siste dagene. 5 km unna detter det ned til -30 jah.
I går var en arbeidskollega oppover de indre bygder,og ved krysset opp til Målselv Fjellandsby/Blånisseland var det -40. (han tok bildet av graderstokken).
Selv kjører jeg avis(tidligdistrubusjon,avis i postkassa til abbonenter på natta) og ikke særlig gøy og sortere 2 paller avis i 30 kalde nei. 2 av firmaets Belingo/Kangoo´er er det som starter nå(av 6 stk) så vi kjører privatbilene våre. Ser at jeg lader ganske hardt med strøm på dynamoen når det bekker under 28-30 kalde. Holder 14.2 volt med 4x100watt og 2x60 watt i lys,vifta på trinn 3 og anlegget på.No Windows-crap,just Mac Power
Comment
-
Originally posted by Rudolf View Post65 grader i tromsø. Isbjørn i gatene.
Men hvordan er det å gå fra varmt hus til kaldt ytre? Må jo føles ut som om dere får en smekk i ansiktet, og uten kuldekrem blir vel de fleste seende ut som fugleskremsler?Tidligere importør for Digital Designs,
overtatt av www.dynaBel.no.
Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!
Comment
-
Fortsatt rundt 40 minus på Tynset
Og ja, når man åpner døra så ser man at det bare strømmer på med frostrøyk, ganske tøft egentlig2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -
Comment
-
Huff Er glad jeg bor på sørlandet, men virker litt kult ja. Å være ute hos dere er jo langt verre enn å stå inni en dypfryserTidligere importør for Digital Designs,
overtatt av www.dynaBel.no.
Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!
Comment
-
Det er jo forøvrig morsomt og oppleve over 40- helt klart, men trenger det ikke i lengden
Fryser? Jepp... Satte ut halvannen liter med Cola i går kveld, den frøs på under halvtimen...
Trøsta er vel at det blir godt og varmt da det blir 15-20 minus igjen2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -
Comment
-
Originally posted by DDaudio.no View PostHvordan klarer dere å betale strømregningene?
Men hvordan er det å gå fra varmt hus til kaldt ytre? Må jo føles ut som om dere får en smekk i ansiktet, og uten kuldekrem blir vel de fleste seende ut som fugleskremsler?
For og si det sånn, du barberer deg ikke før du drar på jobb om du jobber ute Da blir det kaldt da..
-33ish på rena i dag tidlig.. Var bare -24 kl 11, så jobba ute fra da til kl 16. Litt kaldt på kinn/nese, men så lenge en har noe ordentlig og drive med, sånn at man holder varmen. Og kler på seg nok, så går det heelt fint
Er glad i wenaas fiberpelsen min og pilot jakka om dagen for og si det sånn..sound.vision.soul
Type R
Comment
-
LLH: Hva i all verden driver du med på Rena?
Kødder med hjemplassen min? :P Hehe2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -
Comment
-
32 - ute og 25 + inne. Kulde permitert i morgen så blir ikke særlig bedre : D
Comment
-
hos meg er det rett og slett 60 grader for kaldt :P ligger på ca 30 om kvelden da jeg er i verkstedet å det blir egentlig aldri varmt her inne....
Comment
Comment