Termo jakka og buksa er gull verdt nå det er så kaldt. ansiktet som er verst, ellers så vender man seg til kulda etter 1 time ell 2
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Hvor kaldt er det hos deg?
Collapse
X
-
-
Originally posted by J.T. View PostLLH: Hva i all verden driver du med på Rena?
Kødder med hjemplassen min? :P Hehe
Driver på blokka som snart er ferdig på kartonparken nå om dagen
kødder med rena, Eneste som er køddent på rena om dagern er at elva ikke er frosset igjen:P Det utgjør noen kuldegrader.. hehesound.vision.soul
Type R
Comment
-
Ahaa, du driver nedpå der du ja
Bra å se litt utvikling på Rena og
Hehe, joda, sant det... Glomma er litt kjølig av seg når det er så kaldt
Og om du ikke har prøvd den alt, så bør burger'n på torvkiosken testes Renas beste pr. dags dato
Og seff kebaben på Milano da2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -
Comment
-
jobber ikke på rena, gudskjelov for det, jobber på Hamar atm. ikke akk varmt der ell om dagen
Comment
-
Originally posted by Runek View Postjobber ikke på rena, gudskjelov for det, jobber på Hamar atm. ikke akk varmt der ell om dagenMvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
-Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-
Comment
-
Comment
-
Vi hadde nydelig vær i sør i dag fra kl 9-14. Skikkelig sol og klar himmel. Bikket vel nesten over mot rødt, men føltes hvertfall som 7-8 plussgrader med den deilige solen i ansiktetTidligere importør for Digital Designs,
overtatt av www.dynaBel.no.
Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!
Comment
-
Originally posted by Typhon View PostHeldige dere. Var akkurat ute en tur nå og holdt vel på å dø! 11-12 minus og greit med blås. Like før jeg legger med på varmekablene.Tidligere importør for Digital Designs,
overtatt av www.dynaBel.no.
Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!
Comment
-
Når gradestokken viser -29 og du vet du skal opp i en 30 meter mast på et sted det -alltid- blåser godt.. namm!Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
[B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1
Comment
Comment