Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hva var det som lå i pakken under treet?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Jeg fikk 3 gaver, og min lille datter på 3 måneder fikk ca 50-60 gaver
    Men fikk meg en 2 kanaler av fruen til frontsettet mitt da, og 2000kr så er ganske fornøyd alikevell

Comment

Originally posted by halseth View Post
      Jeg fikk 3 gaver, og min lille datter på 3 måneder fikk ca 50-60 gaver
      Men fikk meg en 2 kanaler av fruen til frontsettet mitt da, og 2000kr så er ganske fornøyd alikevell
      Kan ikke jeg få låne søster til kona di,så kan jo hun kjøpe meg en 4-kanaler dah
      No Windows-crap,just Mac Power

Comment

hehe, jo det kan du sikkert.. men hun er 11 år bare da

Comment

Originally posted by halseth View Post
          hehe, jo det kan du sikkert.. men hun er 11 år bare da

Sukk.... Ja ja,men heldig er du som har din andre halvdel som har vært rundt på bilstereosjappene for å finne julegave til deg.
          Vi mannfolk gjør det heller mere "lettvindt". Stikker innom Cubus/LeneV/Vero Moda(eller hva de nå heter) og kjøper et gavekort istede for å kjøpe klær som allikevel må byttes.

Comment

hehe,kjøpte gavekort på vero moda jeg

Comment

Jeg fikk no klær, dampstrykejern, gavekort, muttertrekker... og no annet stæsj. Men den største julegaven var den som kom 22. Desember, nemlig ei niese
              Mvh Tony
              - The only road to take is perfection itself

Comment

Originally posted by Typhon View Post
                Jeg fikk no klær, dampstrykejern, gavekort, muttertrekker... og no annet stæsj. Men den største julegaven var den som kom 22. Desember, nemlig ei niese
                Dampstrykjærn.....? Til å leggepå film/trekk på modellflyet? Funker det bedre med Dampjærn istede for uten damp?

Comment

Hehe, til klær! Philips-thingy.
                  Mvh Tony
                  - The only road to take is perfection itself

Comment

Tror ikke jeg ville "dampet" på trekket på modellflyene mine :s
                    TEAM RE-LOUD
                    http://www.teamreloud.com

Norwegian Champion 08

Comment

Er nok slike jern som brukes til det ja. Null damp, tror det kunne blitt noe krøll

Comment

Den morsomste pakken jeg fikk var:

En pakke som det stod "For å bevare helsen din i fremtiden" inni kortet hvor det oppi lå et sett med dobbelt hørselsvern. Var nok for mine planer for Audien og de 4stk 21" bassene jeg har i stuen som var grunnen til dette
                        Tidligere importør for Digital Designs,
                        overtatt av www.dynaBel.no.

Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

Comment

Trenger ikke hørselvern for planer Hehe.. Men kjekt å ha
                          www.eirikaspaas.com

Comment

fikk noe tøy, arbeidsbukse, maglite, litt div til hjemmet. Rart med det når man har en liten krabat.... liksom der alle pakkene havner... Kjerringa å jeg kjøpte bare litt til hverandre da vi trengte en støvsuger sårt(lei alle de billige så ble en til 2000)
                            Alpine, Digital Designs, Audio-System, Connection, Odyssey, Hertz, Fusion, dynabel, soundstream, Dls, Kenwood, Genesis, Seas, Supra kabler, Optima
                            Prosjekttråd: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1840

Comment

Originally posted by biffen071278 View Post
                              fikk noe tøy, arbeidsbukse, maglite, litt div til hjemmet. Rart med det når man har en liten krabat.... liksom der alle pakkene havner... Kjerringa å jeg kjøpte bare litt til hverandre da vi trengte en støvsuger sårt(lei alle de billige så ble en til 2000)
                              Rart med det, jeg fikk tilsammens 7gaver tror jeg. Og min lille krabat fikk ca 40 stk....
                              Samme tankegang som meg og fruen :P Var faktisk idag og kjøpte ny støvsuger. Og den SUGER!
                              Runar E. Olsen ~ Moderator
                              Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
                              http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

Comment

Originally posted by GENEXXA View Post
                                Rart med det, jeg fikk tilsammens 7gaver tror jeg. Og min lille krabat fikk ca 40 stk....
                                Samme tankegang som meg og fruen :P Var faktisk idag og kjøpte ny støvsuger. Og den SUGER!

Hehe, samme her. Var ungene som fikk alt stort sett

Dama kjøpte en ny støvsuger for et par år siden, en liten rosa rakker som suger skinnet av pølsa!

Comment

Working...
                                X