Må bare legge til litt tall på denne Trans Am`en:
0-100km/t: 2,23sek,
0-200km/t: 5,55sek
0-300km/t: 12,92sek
Top speed : 407.134 km/t
Moser jo Bugatti Veyron denna
Amerikanere har alltid hatt en varm plass i hjertet mitt
Nydelige biler, med et dreiemoment som ikke ligner grisen.
Har ikke hatt noe annet enn en 79 Chevy Malibu av amerikanere, men det var helt ny 350 motor i den, med forsterket TH350 kasse og ny bakaksel med LSD diffsperre og lavere utveksling for dragracing. Den spyttet ut rundt 250-300hk, men dro farlig bra i forhold til en 1.8/2.0 japseturbo med samme hk .
Ny sort lakk med blå perler, hijackers, brede hjul med customlakkerte felger, sotede vinduer rundt hele kjerra og forkrommede lister overalt gjorde bilen vel så attraktiv etter min mening
Og headers med 2x3" separat eksos gjorde bilen til en skikkelig headturner
Var en av mine store stoltheter detta, så er vel lov til å skryte bittelitt
MEN, dyyyrt å kjøre med. Med utvekslingen jeg hadde selv ved pen kjøring brukte den rundt 2.2 på mila, og ved litt tyngde på gasspedalen her og der var jeg oppe i rundt 7.5
Da jeg skulle teste akselerasjon fra 0-200 kunne jeg se bensinnåla hadde flyttet seg et stykke hehe
Tidligere importør for Digital Designs,
overtatt av www.dynaBel.no.
Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!
Amerikanere har alltid hatt en varm plass i hjertet mitt
Nydelige biler, med et dreiemoment som ikke ligner grisen.
Har ikke hatt noe annet enn en 79 Chevy Malibu av amerikanere, men det var helt ny 350 motor i den, med forsterket TH350 kasse og ny bakaksel med LSD diffsperre og lavere utveksling for dragracing. Den spyttet ut rundt 250-300hk, men dro farlig bra i forhold til en 1.8/2.0 japseturbo med samme hk .
Ny sort lakk med blå perler, hijackers, brede hjul med customlakkerte felger, sotede vinduer rundt hele kjerra og forkrommede lister overalt gjorde bilen vel så attraktiv etter min mening
Og headers med 2x3" separat eksos gjorde bilen til en skikkelig headturner
Var en av mine store stoltheter detta, så er vel lov til å skryte bittelitt
MEN, dyyyrt å kjøre med. Med utvekslingen jeg hadde selv ved pen kjøring brukte den rundt 2.2 på mila, og ved litt tyngde på gasspedalen her og der var jeg oppe i rundt 7.5
Da jeg skulle teste akselerasjon fra 0-200 kunne jeg se bensinnåla hadde flyttet seg et stykke hehe
du nevner lakken på utsia? men ikke det som stod i motorrommet:P?
"the south will rise again!" hha... verste redneck brakka jeg har sett
Det stod vel "The South Will Rise Again" i motorrommet ja, og der man vanligvis har skilt foran stod det "Redneck" på et sørstatsflagg og så var skiltet under, på selve fangeren hehe. Ville ikke vært annet en arisk om jeg skulle sittet på med forrige eier i den bilen der hehe
Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!
Jeg så denne kjøre på Rudskogen for noen år siden. Det var helt syyykt å se på. Lo meg i hjel hver gang den kom ut på langsletta. Bilen forsvant i masse røyk, og alle bilene bak måtte bremse ned når den passerte dem for dem så ikke noe hehe. Er uten tvil den råeste amerikaneren jeg har sett med egne øyne
Jeg så denne kjøre på Rudskogen for noen år siden. Det var helt syyykt å se på. Lo meg i hjel hver gang den kom ut på langsletta. Bilen forsvant i masse røyk, og alle bilene bak måtte bremse ned når den passerte dem for dem så ikke noe hehe. Er uten tvil den råeste amerikaneren jeg har sett med egne øyne
Det er samme bilen som i første linken. Som dere ser er ikke Polly redd for å bruke biln
Liten fact til om bilen: 6 gir er til høyhastighets "cruising" 300 km/t ved 2.700 o/min
Det er samme bilen som i første linken. Som dere ser er ikke Polly redd for å bruke biln
Liten fact til om bilen: 6 gir er til høyhastighets "cruising" 300 km/t ved 2.700 o/min
Og hvem er denne polly? Er det en nordmann eller? Er bilen i Norge?
Tror ikke jeg har interessert meg mer for noen andre biler enn denne. Opplevelsen ved å se at den røykla hele langsletta på rudskogen var... Eksotisk (eller erotisk ) om jeg skal si det slik
Husker jeg så i motorrommet på denne, stemmer det ikke at innsuget er hjemmelaget? Det så meget proft ut, og det var jo også helt enormt
Og hvem er denne polly? Er det en nordmann eller? Er bilen i Norge?
Tror ikke jeg har interessert meg mer for noen andre biler enn denne. Opplevelsen ved å se at den røykla hele langsletta på rudskogen var... Eksotisk (eller erotisk ) om jeg skal si det slik
Husker jeg så i motorrommet på denne, stemmer det ikke at innsuget er hjemmelaget? Det så meget proft ut, og det var jo også helt enormt
Regnr er KZ37237 også står det jo pollymotorsport.no på hele sida av bilen da... hehe.. http://pollymotorsport.no/
Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
-Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-
Comment