Som topic sier, ja eller nei?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Er radar detektor lovlig i norge?
Collapse
X
-
Nei, det er ikke lov.. Men om du ikke har den synlig, så har ikke politiet noe "radardetektor-detektor".. :P Kanskje mere effektivt på laser med en laserjammer, men er mye sjit på markedet der...[SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
[SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
[SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]
Comment
-
da er det bare å benytte seg av gamle mopedmetoder og skru det bort før man skal på biltilsvinet:P så kan de stå der å klø seg i huet å kikke etter noe som ikke eksisterer og om dem da demonterer så må dem montere igjen på skikkelig vis også
dette ble gjentatt utallige ganger opp i gjennom moppetia mi, til slutt orket ikke politit å sende meg på kontroll lengre så da fikk jeg kjøre med trim uten å bli stoppet hvis jeg holdt meg lokaltCelestion_Jbl_Pioneer_Orion_Phoenix Gold_Tang Band_Stinger
Comment
-
sist jeg sjekket så er det lov med varsler, men ikke jammere. Sånn er det i alle fall i England. Husker en reportasje på Top/fifth gear hvor de snakket om dette.
Men alt er lov så lenge man ikke blir tatt for det. Monter det usynlig så er det ingen som kommer til å vite at du har det i bilen.Mvh. Damir
Comment
Comment