Sikkert andre rundt Byen som skal,vettu.... Men det er jo ikke alle som er "tilhenger" av dette forumet. Du har jo de som er tilknytta Kicstart og Artic Gatebil. Det virker som om de "holder seg litt for seg selv" der borte i Byen....
Hva skulle jeg i såfall stille med dah? 745´en vet jeg hva spiller,og drar jeg den bortover er jo de Konkurrentene "mine" nordfra på plass.... Måtte jo være å få de DDaudio-elementene over i dobbelkassa dah. Men vi vet jo at når de 12´erne ikke trivdes dær,så spørs det jo om de 15-tommerne vil spille dah.... Hva mener du?
Nå er det jo ikke i min plan å dra bortover heller dah... Men en vet jo aldri. Ingen vet hvor haren hopper. Men det hadde jo vært litt gøy å fått "lufta" Monoblokkene mine
Men på den andre siden... Det er ikke SÅ mye om å gjøre at den kassa fra 745´en går baki Passaten
Kansje Gangzta kommer til uka med den Power 1501bd´en.... Kan gi beskjed.... Og jeg KAN låne den andre 1501´en min fra VolvoMarius. Og Link-kabel er hos Øyvind i Tromsø. Men hva slags spoler har du på den 9917´en?
Comment