That's good. Ser ut til at jeg rekker det også - bilen er som sagt snart klar, men kan hende jeg må stille med samme utstyr som sist da.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Treff ifm. Elvefestivalen i Drammen 21. August
Collapse
X
-
Originally posted by TakeTheTime View PostThat's good. Ser ut til at jeg rekker det også - bilen er som sagt snart klar, men kan hende jeg må stille med samme utstyr som sist da.
Bra det kommer mange, sist gang var det rimelig få som møtte opp, så flere jo bedre : D
Comment
-
Det er ikke sikkert. Får nye diskanter i morgen, men ikke noe av frontsettet er innspilt da
Comment
-
-
-
En liiiiten rettelse gutter: Det blir treff på Søndagen, ikke Lørdag som først antatt. Dette kommer av at treffet holdes i samarbeid med en bilutstilling og de vil absolutt ha det lagt til Søndag
Så, Søndag 22. August er datoen! Håper ikke det skaper for mye bry?Mvh Tony
- The only road to take is perfection itself
Comment
-
Originally posted by Tony View PostEn liiiiten rettelse gutter: Det blir treff på Søndagen, ikke Lørdag som først antatt. Dette kommer av at treffet holdes i samarbeid med en bilutstilling og de vil absolutt ha det lagt til Søndag
Så, Søndag 22. August er datoen! Håper ikke det skaper for mye bry?Mvh
Tufte's hotline
Pioneer ODR/DEX-P99RS Mosconi Scan Speak
Comment
-
Originally posted by Tufte View PostHmmmmm, da spørs det for min del...Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
-Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-
Comment
Comment