Ja det trodde jeg virkelig, er jo Simen slitsom som tror verden dreier på en akse rundt sitt eget lille hode som skrev det. Trodde ikke han kødda om sånt jeg
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Grillfest for forumets medlemmer - Lørdag 4 sept. kl 14.00
Collapse
X
-
sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
IceAudio - Bilringen AS - inakustik
-
Forfriskende å lese innlegg fra Mr. Grumpy som han har rukket å poste rett før leggetia si
Ja takk for i går! Hadde egentlig sett for meg at det kom flere, men det er jo ikke noe nytt fenomenMvh Tony
- The only road to take is perfection itself
Comment
-
Tony, det kan vell være for at dette er et møkka forum?Runar E. Olsen ~ Moderator
Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif
Comment
-
Burde jeg? De er ganske sterk kost.. vet ikke om alle har godt av å se det.Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
[B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1
Comment
-
Det bør vel nevnes at Pål hadde en utrolig skjekt gave til alle som kom -borsett fra å bli stapp mett med pølser
Gaven vær et komplett verktøy sett for å demontere hva som helst av innredning i en bil, i en oversiktelig og flott etuy
Ellers selv om vi ikke var såååå maaanngee, så ble det ganske ålreit faktisk. Som SQ: kvalitet framfor kvantitet...--kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*
-Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett
Comment
-
Originally posted by tmolberg View PostSkriver under på den. Neste gang kan vel Joakim ordne utenfor dynabelTorbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
[B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1
Comment
-
Originally posted by matador View PostDet bør vel nevnes at Pål hadde en utrolig skjekt gave til alle som kom -borsett fra å bli stapp mett med pølser
Gaven vær et komplett verktøy sett for å demontere hva som helst av innredning i en bil, i en oversiktelig og flott etuy
Ellers selv om vi ikke var såååå maaanngee, så ble det ganske ålreit faktisk. Som SQ: kvalitet framfor kvantitet...
Room-maten min er Toller, så han ett par av dem liggende å slengeMvh
Rolf Try Nygård
Comment
Comment