Nice nice, tror man må prioritere litt annerledes nesteår
Announcement
Collapse
No announcement yet.
1 Sep Dekk 1 avd. Sem Tønsberg Vestfold
Collapse
X
-
Originally posted by Hifonic View PostHadde vært fint å kunne spille musikk under burninga neste år
Vi får plass på andre siden av bygget til neste år, så ikke man forstyrrer hverandres opplegg, så neste år blir ennå bedre!
Grunnen til at vi var litt "forsiktige" er at vi fikk være der gratis og jeg ville da vise vertene såpass respekt, at vi ikke "kuppet" treffet "deres" med å dra for mye oppmerksomhet mens de holdt på med sin hovedattraksjon - burnekonkurransen.
Vi hadde tross litt stilletid, en knallfin dag hvor alle bilene fikk mye oppmerksomhet. Jeg er kjempefornøyd og det tror jeg alle andre som var der også er.
Til å være litt på sparket og første gang vi samarbeidet med dekk1 her i Tønsberg, så synes jeg det ble over all forventning og kanskje det beste treffet som har vært denne sesongen. Vanvittig fin samling av biler og meget bra oppmøte![SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
[SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
[SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]
Comment
Comment