har lader liggende på posten å venter på meg snart, så da kan folk få høre bilen min å
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Spring break - dB Dragracing og EMMA
Collapse
X
-
hvordan blir det med strøm og sånt da?
Bare å ta med kabeltrommel på et par hundre meter?
Comment
-
Hvor lenge tenker dere og holde på denne dagen?
Jeg er ikke ferdig på jobb før 15.30 og er ca 1 og en halvtime og kjøre.
Er vel der til premieutddelinga, men da er det vel også kvelden for de felste?VW Corrado - Prosjekt bil
Mitsubushi Lancer - Bruksbil
It´s hard to imagine; Picture me rolli´n !
I´m BANKRUPT - A G60 owner
Comment
-
Originally posted by Runek View Posthvordan blir det med strøm og sånt da?
Bare å ta med kabeltrommel på et par hundre meter?
Originally posted by Oekern View PostHvor lenge tenker dere og holde på denne dagen?
Jeg er ikke ferdig på jobb før 15.30 og er ca 1 og en halvtime og kjøre.
Er vel der til premieutddelinga, men da er det vel også kvelden for de felste?Mvh Tony
- The only road to take is perfection itself
Comment
-
Originally posted by Typhon View PostDu rekker vel akkurat premieutdelingen tenker jeg. Om folk vil bli igjen utover kvelden så er ikke det noe problem. Jeg legger meg IKKE tidlig den kveldenVW Corrado - Prosjekt bil
Comment
-
Originally posted by Typhon View PostDu rekker vel akkurat premieutdelingen tenker jeg. Om folk vil bli igjen utover kvelden så er ikke det noe problem. Jeg legger meg IKKE tidlig den kvelden¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III
Comment
-
jeg kommer og joakim og tony -forrige treff var kjempe velyket og som alltid morsomt å treffe andre folk og
Vi satser på ok vær tar med bikinin i tilfelle extrem god vær self...
For dere som ikke har fått det med seg: viser spion bilder av prosjekt bilen til Tony. Gled Dere? ser ut som om han har litt igjen med finishen -snakker self om støttfangerne
--kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*
-Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett
Comment
-
Nermer seg treff, bare en og en halv uke igjen, så håper folket finner frem sommerfeelingen og kommer en tur denne lørdagen!
Det lanseres 2 nye klasser i EMMA på dette treffet!
-SQ ENTRY - som er for de som aldri har vært med før, men har lyst til å få en introduksjon til bilstereokonkurranser. Enkel men god bedømming. Entry har vært en klasse lenge, men den har ikke blitt brukt noe særlig i Norge. Vi har nå gjort den om litt, så den blir litt mere interessant og at man får en mere lettfattelig inngang til konkurransemiljøet.
og
-Show SQL - som vil være en kombinasjon av "spille så høyt som mulig" sammen med en lydbedømming, som sier noe om hvor bra lyden er - bedømmes mens man spiller så høyt man kan. Det SKAL spilles med alle elementer innkoblet, også frontsett. Man kan bruke helt valgfri musikk, så her er mulighetene for mye moro og også litt utfordring ved å finne "riktig" musikk til sitt anlegg. Konkurransen foregår ved at man har målemikrofon plassert som ved ESPL (i førersetet på stativ) og spiller med minimum 2 fordører åpne, men det er valgfritt å åpne opp bakdører/takluke/bagasjerom osv. lydbedømmingen foregår samtidig som målingen og gjøres av en lyddommer fra 2m bak bilen. Måling/spilling foregår i 30sek. Installasjonsbedømming etter ESPL regler.
Mere info om disse klassene kommer i egen tråd litt senere i dag!Last edited by Joakim; 14-04-2010, 12:47.[SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
[SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
[SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]
Comment
-
Originally posted by Joakim View PostDet lanseres 2 nye klasser i EMMA på dette treffet!
-SQ ENTRY - som er for de som aldri har vært med før, men har lyst til å få en introduksjon til bilstereokonkurranser.
Det ville vært morroVW Corrado - Prosjekt bil
Comment
-
NY LOKASJON:
Parkeringsplassen til Norsk Scania AS avd. Drammen
Eikveien 20, 3036 Drammen
Link til kart og info
Dette ligger rett ved Stoff&Stil og burde ikke være noe problem å finne frem til. Vi skal skilte veldig godt
Now, spread the word please!Mvh Tony
- The only road to take is perfection itself
Comment
-
Førstepost oppdatert. Sånn bare for å få alt korrekt..
Håper folket tar seg en tur! Det er til og med lov for forumtroll å komme[SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
[SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
[SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]
Comment
Comment