bil:
1991 vw passat cl variant 1.8
kabler:
X-antall lengder med 90mm2.. 4stk rca..
strøm:
batteri,så mange som mulig.. dynamo,300A..(evnt 2x 200A)
subwoofere:
X antal...X ant tommer...
høyttalere:
X ant 6" i hver dør i kasse / aperiodisk, midbass..
X ant 4" som mellomtone i dash..
X ant diskanter i hver A-stolpe..
godt mulig jeg skaffer en dash å modde på slik jeg får montert mellomtone med litt størrelse på dashen.
sub-kasse:
vegg bak B-stolpe, av 50mm mdf `all over`, strategisk/symmetrisk plasserte avstivere, og avrundede kroker og hjørner..
kasse volum ca. 27cuft/736L brt..24cuft/623L net.. X ant sqin/sqcm port areal.. ca. 25hz tuning..
forhåpentligvis el.justerbar portlengde..
forsterkere:
til sub: merke/type, litt avhengig av hvem som kan skaffe ca.10kw+/-..seff for en grei pris..
til høytt: X ant 4ch og 2ch med X ant watt...
er vel et budsjett og planlagt utfra veil.priser uten rabatt/spons behov, så blir litt overtid fremover ja..hehe.. og innen juni er `dato` for ferdig bil..
kjerra ser slik ut nå, men kommer nok til å bli forandret en del...for all del...hehe...
1991 vw passat cl variant 1.8
kabler:
X-antall lengder med 90mm2.. 4stk rca..
strøm:
batteri,så mange som mulig.. dynamo,300A..(evnt 2x 200A)
subwoofere:
X antal...X ant tommer...
høyttalere:
X ant 6" i hver dør i kasse / aperiodisk, midbass..
X ant 4" som mellomtone i dash..
X ant diskanter i hver A-stolpe..
godt mulig jeg skaffer en dash å modde på slik jeg får montert mellomtone med litt størrelse på dashen.
sub-kasse:
vegg bak B-stolpe, av 50mm mdf `all over`, strategisk/symmetrisk plasserte avstivere, og avrundede kroker og hjørner..
kasse volum ca. 27cuft/736L brt..24cuft/623L net.. X ant sqin/sqcm port areal.. ca. 25hz tuning..
forhåpentligvis el.justerbar portlengde..
forsterkere:
til sub: merke/type, litt avhengig av hvem som kan skaffe ca.10kw+/-..seff for en grei pris..
til høytt: X ant 4ch og 2ch med X ant watt...
er vel et budsjett og planlagt utfra veil.priser uten rabatt/spons behov, så blir litt overtid fremover ja..hehe.. og innen juni er `dato` for ferdig bil..
kjerra ser slik ut nå, men kommer nok til å bli forandret en del...for all del...hehe...
Comment