Announcement

Collapse
No announcement yet.

vurderer å bygge..noe..men hva..

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by klovnster View Post
    gjør det for morro skyld og er ikkeno hemmelig prosjekt.. skal ikke bli dbdrag bil
    noe bør man vel holde hemmelig vel og bilder tar jeg i flod uansett hva jeg gjør, men blir sortert/sensurert noe da seff..
    blir vel ingen db dragger nei..men rykter sier det blir store tall uansett...hehe
    er vel ikke mye vits å halde skjult hvordan eller hvorfor og når man bygger vegg , for det er jo ingen andre som gjør noe ut av det uansett....

og hva som foregår oppi øvste hos meg er ikke like lett å hverken sette ord på..eller lage tegnefilm om... men skal vel kunne slenge opp en vegg, bare alt av utstyr og planer ligger klart..det er det viktigste

Comment

hehe, alltid morro å se hvordan andre bygger
      www.eirikaspaas.com

Comment

Originally posted by re-load View Post
        ATOMIC ja... Det er utstyret til en av de få høytaler fabrikkene i USA...
        Altså fabrikkens eget merke...Så på de store seriene, blir det ikke spart på så mye...

Og det er ski som heter det samme også... sikkert bra ski....
        ikke for å virke dust at jeg sa ski.... eller antyde du er dust nå...hehe... men har nok en viss peil på hva atomic er... er noen år siden jeg hørte det første gangen.

Comment

hehe, alltid morro å se hvordan andre bygger
          joda,er det og skulla berre ha begynt når jeg kjøpte bilen...for et år siden..hehe...
          går igjennom tegninger å slikt på cad jeg laga ifjor, etter å ha vraka første veggen jeg bygde, og ser at det er jo mulig å få ut 25cuft der baki...hm...tror både cad og kalkulatoren har hengt seg opp..hehe...

Comment

bare å begynne igjen
            www.eirikaspaas.com

Comment

Originally posted by sfh View Post
              ikke for å virke dust at jeg sa ski.... eller antyde du er dust nå...hehe... men har nok en viss peil på hva atomic er... er noen år siden jeg hørte det første gangen.
              Hehehehe...Ja, Atomic er et gammelt merke det... Du bør iallefall sjekke hva de har nå...
              Men det som er dumt med Atomic, er at de ikke er flinke til å oppdatere sia si...

Men jeg skal love deg at det de har i dag i toppserien(e), er noe av det råeste som er å oppdrive...
              TEAM RE-LOUD
              Norwegian Champion 00 - 01 - 02 - 03 - 06 - 07 - 08 - 11 - 12 - 13 - 14
              2013 ssnw - 4 stk DD m4a og 1 DD Z 18 = 165.9 dB'zzz

Comment

jo...er nok bare å begynne. må få gjort opp med Pål, og så begynt på nytt å prøve å prute..hehe....
                først å legge planen når det skal/må vere ferdi..når starter sesongen..?hehe...
                har jo bmw`n også som skal ferdigstilles :s men 2-3mnd kveldstid på hver bil skulle vel gå :O

Comment

Originally posted by re-load View Post
                  Hehehehe...Ja, Atomic er et gammelt merke det... Du bør iallefall sjekke hva de har nå...
                  Men det som er dumt med Atomic, er at de ikke er flinke til å oppdatere sia si...
                  Men jeg skal love deg at det de har i dag i toppserien(e), er noe av det råeste som er å oppdrive...
                  joda, har nok sett meg litt rundt , men har et lite spes `forhold` te RE så jeg tar sjangsen på å bestemme meg for det

Comment

...men kommer snart en bil med 4 15" i vegg.. 2 15" som spiller 25-35 og 2 som spiller 35-45

(er under planlegging)
                    Lurer på hvem som har drekki polyester her jeg!
                    Hva i alle dager skal den løsningen være godt for?

Mvh
                    Dag Johansen
                    "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"

Comment

Originally posted by Dag Johansen View Post

Mvh
                      Dag Johansen
                      Show SPL sikkert.
                      Mvh
                      Rolf Try Nygård

Comment

Originally posted by Dag Johansen View Post
                        Mvh
                        Dag Johansen
                        trudde JEG hadde drukke polyester siden jeg trodde jeg las dette...hehe...

men hørtes litt merkeligt ut, så jeg venter på PM

Comment

Originally posted by neptyr View Post
                          Show SPL sikkert.
                          blir ikke mye show når det ikke vil fungere 100%, som det jeg feks nevnte i svaret til den posten

husk ; kiss

Comment

er under planlegging, og kun for morro skyld hvordan det vil låte og hvor teit det er, er ikke så viktig for øyeblikket
                            www.eirikaspaas.com

Comment

men nok om det :s

i følge cad og min kalkulator får jeg 25cuft int.brt. baki der...inge peil hvor det skyhøye nummere kom ifra , men om det så er rett, så hvilken tuning skal man prøve seg på da...
                              25..? 30..? hehe.... B-)

Comment

er under planlegging, og kun for morro skyld hvordan det vil låte og hvor teit det er, er ikke så viktig for øyeblikket
                                lovte meg sjøl og ikke svare men..neida...hehe...

tror du vil forstå at det vil bli litt trist å miste effektivt membranareale fra to 15" hehe...
                                for sånn utifra mitt hode og teori så vil jo det bare bli trøkk fra to 15 ut av å dele det opp slik..
                                jeje..må jo lære av sine praktiske å teoretiske "feil"

Comment

Working...
                                X