Noen som veit hva som skjedde med dette prosjektet?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
vurderer å bygge..noe..men hva..
Collapse
X
-
kanksje det ikke skjedde noe ettersom det ikke har blitt oppdatert noe her :P
Hadde vært morro å sett et veggbygg på et norsk forum igjen..
Comment
-
Ja, var i grunn derfor jeg spurte. Så ut som om han hadde fått medfart på avatarbildet (husker ikke om han forklarte hvorfor) og jeg husker han var aktiv før. Han likte jo det "riktige" utstyret, så jeg lurte på hvordan det gikk med både prosjektet og ham, egentlig.
Det er en annen bruker som har svart rundt omkring på forumet her, som jeg trodde var ham, men så var det ikke det likevel.
Comment
-
Du kan jo kjøpe et par DD9518 med komposittkon. Liker ekstremt store kasser tunet lavt, så det bør passe seg ypperlig da et slikt oppsett vil spille ekstremt i en veggTidligere importør for Digital Designs,
overtatt av www.dynaBel.no.
Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!
Comment
-
-
hadde ikke gjort noen ting om folk som skal selge ting hadde lest i allefall siste siden før dem reklamerer :P
Comment
-
Originally posted by xcetera View Posthadde ikke gjort noen ting om folk som skal selge ting hadde lest i allefall siste siden før dem reklamerer :PMvh
Pål Andréas Bryng
Bilstereosenteret.no
Vi forhandler bl.a.:
Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX
Følg oss på Facebook
Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!
Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!
Comment
-
Hehe, så ikke at det var flere sider enn 1 når jeg postet SorryTidligere importør for Digital Designs,
overtatt av www.dynaBel.no.
Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!
Comment
Comment