Blir nok Street C og kanskje litt Bassrace også. Har ikke bestemt meg for om det blir 1 stk 18" eller 2stk 15" eller 4stk 12" enda :-) Det som er sikkert er at det ikke blir 10" ere.
Element messig så tror jeg street b, men nå kommer den vanskelige delen. Er vel noe om at anlegget skal være plassert i cargo bay / bagasjerommet. Og det er vel ikke akkurat orginal bagasjerom i baksetene?
Så kan være at du blir plassert i super street eller super street NW
trustno1: Hvis du trekker en snor mellom bakre del av døråpningene og beveger denne fra tak til gulv, kommer den inni noen del av anlegget? Hvor mange batterier har du? Hvor er batteriene plassert i forhold til originalt?
Vanskelig å trekke snor hele veien pga høy midtkonsoll mellom setene, men om jeg trekker en "hypotetisk" snor så tror jeg den skal gå klar av kassa.
Foreløpig har jeg kun ett batteri, og dette sitter på orginal plassering i frunken (front trunk).
Vurderer ett batteri til, det vil isåfall plasseres i bagasjerommet (dvs helt bakerst i bilen)
Da tror jeg største problemet ditt ligger i lyddemping, for jeg regner med du har en del av det? Ellers høres det ut som street max for meg. Har du mer enn 4mm lyddemping noen plass, så blir det superstreet 3-4.
Har bare ett lag med brown bread. tviler på det er tykkere enn 4mm. Har så mye glassfiberflater i bilen at det ikke er så veldig nødvendig med masse lyddemping :P
Uten å være helt sikker, men er anlegget på sin ordinære plass (subber) og de klarer snor testen, så høres det fortsatt ut som en street b bil for min del. Har du mer en to forsterkere til bassene og event de to du skulle ha ikke er linket, så er det street c. Samme blir det hvis du øker med 1 batteri, men resten av oppsettet er et street b.
Ok, så om jeg har forstått riktig så vil det da være street max for meg? Siden kassene stikker over vinduslinjene og de regnes da som en "vegg" om jeg har forstått reglene riktig.
Comment