Du bør jo først og fremst utdype litt hva du vil ha tips om da..
Eller gjør som meg, reis på treffet, test anlegget, og få tips etterpå, mye lettere
Da har du jo sikkert mange spørsmål, samtidig som dommere og andre erfarne kan komme med ris/ros/tips til deg
2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -
Kanskje litt feil tråd og poste i. men hvis en demper med 4mm biten matter og splen i dører og tak hvis jeg holder meg på si treet c eller b. vil jeg hoppe opp i klassen pga splen? Eller teller kun bitumen dempinga?
Maks 2 lag maks 4mm til sammen.
Muligens street stock reglene tillater noe annet, men har ikke kommet så langt i å bryte ned reglene for hver klasse enda ;-)
jajo ser den men har vert på utallige db drag å sett myye rare dempeløsninger alt fra skum fra biltema te ikeademping omtrent å ikje ein dommer har løfta på ræva si for å sjekke bilen sikkeligt men det skal seff være likt for alle
jajo ser den men har vert på utallige db drag å sett myye rare dempeløsninger alt fra skum fra biltema te ikeademping omtrent å ikje ein dommer har løfta på ræva si for å sjekke bilen sikkeligt men det skal seff være likt for alle
Det vil jeg si at det er DEN dommeren sin feil at han ikke sjekker.
men på en annen side så kan vi ikke rive av dør trekk osv. for å sjekke hvor mange millimeter demping du har, men kanskje det blir forlangt om man setter Norges Rekorder osv. YOU NEVER KNOW!
Comment